8 ay oldu evet 8 ay 8 aydır hyunjin ile konuşmuyorum evden çıkmıyorum arkadaslarım ile bu aralar konuşmuyorum hayatımda çok şey değişti abim jisung ile sevgili oldu jeongin sürekli bana hediyeler veriyor benim moralimi düzeltiyordu yeonjun ve seungmin hala birbirleri ile uğrasıyordu hayatımı düzene sokmalıydım bu yüzden hyunjinden ayrılmıstım bunları düşünürken moralim daha da boğuluyordu bu yüzden biraz temiz hava almak için evden çıktım bir kafeye girdim siparişimi verip cam kenarında bir yere oturdum.
Birkaç dakika sonra tanıdık bir yüzle karsılastım hyunjin'e benziyordu göz göze geldiğimiz zaman kafamı çevirdim jisung ve Minho kafenin önünden geçiyordu kahvemi alıp onların yanına doğru ilerledim...
"Hey Felix cüzdanını unuttun"
Bu ses... Hyunjinin sesiydi arkamı dönüp cüzdanımı aldım
"Teşekkürler" dedim ve kafamı kaldırdım kalbim çok hızlı çarpıyordu hyunjinin yanında bir kız vardı ve bu yeji değildi yejinin koşarak bana sarılıcağını biliyordum tip olarak da benzemiyordu kız soğuk bir sesle
"Hyunn sevgilim burdan gidelim buranın havasını ve " insanlarını" sevmedim"
"Tamam luis sen nasıl istersen görüşürüz Felix"
Jisung ve Minho bizi görüp izlemiş olmalılar çünkü jisung hyunjinin bilerek omzuna çarparak yanıma gelmişti dolu gözlerime bakıp "hadi burdan siktir olup gidelim lixie" demişti elimden tutup koşarak çıkardı. Abim eve gitmemiz gerektiğini işi olduğunu söyledi ve yanımızdan ayrıldı hyunjin ağladığımı görünce yanımıza geldi ve
"Bir sıkıntımı var"
"Sorun olsada seni ilgilendirmez hyunjin lütfen gidermisin?"
Jisung bunu söylerken gözlerinden alev çıkıyordu resmen
"Hyun neden bu insanımsı kişilerle konuşuyorsun fabların ile sonra görüşsen"
"Luis bu konuyu seninle konuştuk"
"Hyunjin şu gerizekalı sevgilini sustur yoksa ben susturucam."
"Jisung eve gidelim"
"Felix benden kaçmaya çalışma"
"Hyunjin ben seninle muhatap olmuyorum neden benimle konusuyorsun ve konuyu değiştiriyorsun senden kaçmıyorum sadece seni unutmaya çalısıyorum ama sen daha çok karşıma çıkıyorsun ve lütfen sevgiline ağzını tutması gerektiğini söyle"
Hyunjin söylediklerimi dinlerken bir anda çekip gitti. Bizde jisung ile beklemeden eve geçtik.
Jisungun omzunda hıçkırarak ağlıyordum ve kendimi suçluyordum.
----_-----_------_------_-------_-----_--------_------_---
"Yıldızları tekrar saysak sevgilim"
Bok gibi oldu aq ben niye fic yazıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm waiting for you //HYUNLİX//
FanficSeni seviyorum ama aynı zamanda nefret ediyorum..