0.2

5K 234 135
                                    

(görsel notu: Kenan'ın hızlı zamanlardan Almancı tayfayla ortamı sanırım.. her bakışımda ayrı patlatıyo kombinler müthiş)

(öylesine not: okuyan birkaç kişi gördüm mutlu oldum ya o yüzden dedim karalamaya devam edeyim bir şeyler teşekkür ederimm 🥹❣️❣️)

Tabii ki de Malfredo yani sitenin sorumlusu olan ve herkesin köşe bucak kaçtığı huysuz İtalyan ile yeni gelen uyuz komşunun dedikodusunu yapmaya çalıştım. Genelde tüm haberler onda olurdu hatta ondan habersiz kuş uçmazdı tüm sitede. Ayrıca yeni çocuğa uyuz diyorum çünkü kibarlıktan nasibini almamış kendini beğenmişin teki olduğu daha ilk dakikadan belliydi. Edindiğim bilgilere göre ki bunları edinmek için ne taşlı tozlu yollar yürüdüm. Anne tarifi kozunu kullanarak Malfredo'ya üzümlü kek ikram ettim ve yaklaşık 45 dakika İtalyanca konuşmak zorunda kaldım zar zor.

Sonuç olarak üst kattaki çocuk Juventus'un yeni transferiymiş ve Almanya'dan gelmiş buraya. Zaten o profil fotoğrafı buram buram Almancı kokuyordu da o sinirle mesajları döşerken inceleme fırsatı bulamamıştım. Bir de çocuğu depozito falan diyerek korkutmaya çalıştım o sırada onun tüm apartmanı alacak kadar parası varmış da bir benim haberim yok.

 Bir de çocuğu depozito falan diyerek korkutmaya çalıştım o sırada onun tüm apartmanı alacak kadar parası varmış da bir benim haberim yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(tarza bak paşam parlak şişme mont ve zincir.. acaba ppsinde gerçekten ne vardır merak ettim)

Kendi katıma çıkar çıkmaz Google üzerinden Kenan Yıldız'ı araştırmaya devam ettim. Aynı yaştaydık yalnızca benden bir buçuk ay falan büyüktü. Alt yapıdan sonra geldiği ilk takıma bakacak olursak yetenekli biriydi sanırım. Madem o kadar yeteneklisin evin içinde topu sektirirken düşürmesen ya ben de buna maruz kalıp sana gıcık kapmasaydım. Kendisine yapılmış birkaç skill edit ve röportaj izledim. İtiraf etmek gerekirse yakışıklıydı ve başarılıydı. Tamam hatta bayağı yakışıklıydı ve gülüşünde bunu bildiğine dair bir ukalalık bile vardı bu yüzden tam tehlikeli erkek profiliydi. Neticede futbol için bakarsak genç yetenek olarak çok parlak bir profili vardı ve Türk milli takımına da çağrılmıştı.

Bir daha evin içinde top oynamadığı sürece ne ben ona bulaşayım ne de o bana diye düşünürken bir yandan da çıktı aldığım ders notlarını zımbalamaya başladım. Zaten iki yıldır buradaydım ve şu ana kadar kimseyle içli dışlı bir komşuluk ilişkim de olmamıştı. Tam o sırada kapı iki kez tıklatıldı.

Kapının arkasından birkaç defa seslenmeme rağmen ses gelmeyince tereddüt ederek açtım ama ortalıkta kimse yoktu. Eşikte ise üstü peçete ile örtülmüş bir tabak duruyordu (türk usulü üstünü öyle örtünce kimse görmüyo çünkü). Tabağın üzerindeki peçeteyi kenara sıyırıp altındaki içli köfteleri görünce birkaç saniye şaşırdım ve kenarına konmuş notu okumaya başladım.

"Malfredo beni çok sevdi donuma kadar alma gibi bir derdi olduğunu da hiç sanmıyorum, kek yerine daha yöresel lezzetli şeyler yedirseydin adama daha çok öterdi mesela benim evde idman yapmayı sevdiğim gibi

Buon appetito :)

-k"

✨✨✨

bu paylaşımda çocukcağızın ağzının suları aktı resmen mantı, içli köfte ve pidede

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu paylaşımda çocukcağızın ağzının suları aktı resmen mantı, içli köfte ve pidede.. ayrıca 7 8 9 karadeniz antipatisi LFEKFOEKGRLGŞK

upside down ♡| yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin