Hořkosladké pokušení

8 1 0
                                    

 Sexuálních experimentů jsem zažil spousty po dovršení patnácti let. Nikdy se však nejednalo o sex jako takový. O své panictví jsem přišel v osmnácti. Dnes na to vzpomínám dobře. Dříve to však pro mě bylo vzpomínkou, kterou jsem nedokázal vytěsnit z hlavy.

V mém městě bydlí kluk jménem Pavel. Tehdy mu bylo dvacet tři. V tu dobu to pro mě byl starší muž, který mě přitahoval hlavně pro svůj věk a mužné proporce. Dnes je pro mě dvaceti tří letý kluk stále klukem. Byl ode mě tak odlišný. Já byl hubený, sto sedmdesát šest centimetrů vysoký a on ne až tak svalnatý, přesto vyzrálejší než já.

Nikdy jsem ho nepoznal osobně. Psali jsme si přes sociální sítě. Dozvěděli jsme se o sobě podrazem, který na něj ušil jeho ,,kamarád". Založil si falešný účet pod jeho identitou. Jeho jménem mi vypisoval erotické zprávy, jenže byl zadaný. Celé město o tom vědělo a já byl dobrá duše. Napsal jsem jeho přítelkyni, která ještě téhož dne odešla z jeho domu se slovy, ať zůstane s tím buzerantem s kterým si píše a to byl definitivní konec jejich vztahu. Pavel neměl tušení o čem mluví. Zůstal sám, bez vysvětlení, které později přišlo přiznáním, že na druhé straně nebyl on.

Pavlovi jsem poslal omluvnou zprávu, ve které jsem vše vysvětlil. Překvapivě byl klidný a nabídl mi kamarádství. Nikdy jsme si blízcí nebyli, rok jsme si psali dvě, tři zprávy týdně. Jedné noci se to změnilo. Ani nevím jak a proč, ale začali jsme si psát otevřeně o mé orientaci a životě v malém městě. Zlomový bod nastal ve chvíli, kdy Pavel napsal ,,zkusit se má vše."

Nechápal jsem, co ho k tomu vedlo. Pavel nebyl bisexuální a nyní chtěl okusit mužský úd. Rozbušilo se mi srdce. Tohle byla moje šance poznat nepoznané. Pravého muže, nad jehož fotkou jsem masturboval v pokoji velice často. Sexuální fantazie se stávala realitou. Nechtěl jsem ale aby toho litoval.

MESSENGER:

NICK PACHOLÍK: JSI SI TÍM JISTÝ?

PAVEL NOVÁK: TAK ZJISTÍME JAKÉ TO BUDE.

NICK PACHOLÍK: OPRAVDU?

PAVEL NOVÁK: CHCEŠ TO TY?

NICK PACHOLÍK: JO, CHCI.

PAVEL NOVÁK: DOBŘE

NICK PACHOLÍK: KDY MÁM TEDY PŘIJÍT?

PAVEL NOVÁK: POJĎ.

Ujistil jsem se, že doma všichni spí a vyšel z domu ven. Srdce mi bušilo nervozitou a vzrušením. Byl jsem tak nadržený, zároveň tak vyděšený. Nemohl jsem tomu uvěřit. Pavel bude na jednu noc můj. Opravdu budu mít jeho penis ve své puse. Často jsem si představoval jakého ho má. Jestli velkého a žilnatého, či menšího. Vlastně jsem si ale nepřál, aby ho měl velkého. Bál jsem se svého prvního análu.

U Pavlova domu jsem byl neskutečně rychle.

MESSENGER:

NICK PACHOLÍK: JSEM TU

Světla v chodbě se rozsvítili a ze dveří vyšel Pavel. Byl ještě hezčí než na fotkách. Otevřel v kraťasech a sandálých. Vždy jsem měl slabost na mužské nohy a on měl opravdu silná lýtka. Pozoroval jsem je celou cestu po schodech. ,,Musíme mít zhasnuto", řekl. ,,Sousedi naproti mají oči všude." Mimoň je městem, kde se šíří I lži. Jak rychle by se tedy šířilo, kdyby někdo byl svědkem něčeho pravdivého.

Situace byla napjatá. Nevěděl jsem, co se ode mě očekává. Ani jeden z nás nechtěl mluvit o tom, proč jsem stál v jeho obýváku. Pro oba to bylo naše poprvé. Jeho poprvé s mužem a moje poprvé vůbec. Těžko říct, kdo z nás byl ten víc nervní. Téma sex jakoby bylo zakázané. Bavili jsme se o jeho minulosti s dívkou o kterou kvůli mě přišel. Zjistil jsem, že si našla jiného a porodila. Nemohl jsem za to, ale cítil jsem se jakoby to byla moje chyba. Kdybych mlčel, mohl být stále s ní. Dokonce mu to oznámila v nemocnici, kde se čirou náhodou setkali. Tudíž viděl dítě, které není jeho.

Kluk bez jména - My point of viewKde žijí příběhy. Začni objevovat