gojoshonoredone: Sonunda beklediğiniz asıl kesiti yayımladım millet! Alta kaydırarak okuyabilirsiniz. Canlı yayın kesitlerinin beşinci partını istiyorsanız like atmayı ve yorum bırakmayı unutmayın!⬇️
Gojo, Sukuna, Toji ve Yuji'nin videoda cevapladığı soru:
sukunasdismantle: Japonya'nın en ünlü rapçileri sizsiniz ve en ünlü vokallerinden oluşan grupla kesinlikle iş birliği yapmalısınız! High Ground ve Blue Spring, sizi desteklerdik! Değil mi arkadaşlar?
🩶 97K 🔁 34,5K 💬 8,2K
High Ground üyelerimizin cevapları:
Sukuna: "Bu yorum en beğeni ve yanıt alan yorum olmuş. Ne düşünüyorsun, Gojo?"
Gojo: "Sukuna... Açıkçası bu öneri cidden hoşuma gitti. Siz ne düşünüyorsunuz çocuklar?"
Toji: "Bunu yapacağız, evet."
Yuji: "Güzel önerileriniz için teşekkürler~"
©️
Kesitlerin diğer partı yolda! (Düzenlendi)
❤️ 1,2M 💬 607K ↗️ 236K
***
Merhabalar millet, ben Ashura.
Bilmeniz gerekenlerden hızlıca söz edeceğim.Beğeni, yorum sayılarını solda görüyorsanız bu instagram'daki gönderileri gördüğünüz anlamına gelir. Sağda görüyorsanız bu twitter'daki gönderileri görüyorsunuz demektir. Bunu söyleme sebebim üyelerin yorumları okuyacak olması ve fan sayfalarının nasıl işlediğini anlamanız için bu bilginin gerekli olması. İki tane grubumuz var.
Gruplarımız da High Ground ve Blue Spring.
High Ground üyeleri: Gojo, Sukuna, Toji ve Yuji.
Blue Spring üyeleri: Geto, Megumi ve Nanami.
High Ground ve Blue Spring birer rap-vokal grubu. Bts gibi düşünebilirsiniz.
Bu ficin ana shipi Satosugu fakat yan shiplerimiz de var elbette. Şimdilik Itafushi ve Sukufushi'nin kesinlikle yer alacağını bilseniz yeterli.
Kız karakterlerin de birkaçını dahil edeceğim.
Kadromuz oldukça geniş. Farklı shipleri az da olsa göstermek ve tanıtmak istiyorum.***
Ashura, 18.06.24'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘵𝘸𝘪𝘴𝘵𝘦𝘥 reputation
FanfictionÜnlü bir müzik grubunun üyeleri olan Gojo Satoru ve Ryomen Sukuna, hayranlarıyla soru-cevap yapmak adına diğer grup arkadaşlarıyla beraber kendilerine gelen yorumları bir canlı yayında okumaya başlarlar. Okudukları bir yorumdaki öneri, tüm seyri değ...