Genç kız hazırlanıp annesine ve babasına ısrar ettiği koleje gidiyordu, sonunda o koleje yazılmıştı. Babası başta izin vermese de o koleje girmişti, hayatını kurtaracaktı. Kıvırcık saçlarını düzleştirdi bir tutamını yanına attı. Abisi ve kuzenleri ile okulun yolunu tuttular.
Okula geldiklerinde bir grup öğrenci dördüne de ters ters bakıyordu çünkü bu öğrenciler kendilerinden çok süslü, zengin, çok beğenmiş ve havalılardı. Ama ne olursa olsun kişiliklerini bozmayacaklardı. Ama saçlarını düzleştiren asi kız zengin hayatı çok istediği için bu öğrencilerle iyi geçinmeye, onlardan biri olmaya çalışıyordu. Bu durum siyah ve uzun saçlı kızın dikkatini çekiyordu sarı saçlı kızın kulağına bir şeyler söyleyip ikisi de gülüştü. Bu durum kızın abisini rahatsız etmişti
“Neye gülüyorsunuz?”
Sarı saçlı kız kızın abisine dönüp aşağılayıcı bir tavır ve ses tonu ile konuşuyordu.
“Sanane be silik tipli şey! Unutmayın, siz bizler gibi asla olamazsınız!”
Kızın kuzeni Ömer, sarı saçlı kıza tam da kendisi gibi davranarak cevap vermeye başlamıştı.
“Merak etme, biz sizler gibi aşağılık, kompleksli, egolu ve zavallı durumda değiliz”
Kahverengi saçlı genç, kızıl saçlı gence bakıp güldü.
“Görüyor musun Berko bizler gibi zavallı değillermiş, bize zavallı diyor. Kendilerinin zavallı olduğundan bir haberler”
“Boşver kanka ya, bunlarla uğraşmaya değmez, vakit kaybı”
Kız, kızıl saçlı gence baktı.
“Vakit kaybı olan biz değil sizsiniz. Önümüzden çekilmezseniz daha fazla vakit öldüreceksiniz”
“Çekilmiyorum napacaksın asi kız?”
“Bunu sen istedin!”
Kız çocuğun saçını çekip aşağıya doğru çekti. Çocuk ne yapacağını şaşırıp öfkeyle elleri ile kızın elini tutup çekmeye çalışıyordu ama başarılı olamıyordu.
“Bıraksana saçımı!”
“Sen kime vakit kaybı diyorsun be gerizekalı! Seni var ya böyle yolarım! Kendini beğenmiş egolu çocuk seni!”
“Bırak diyorum bir daha söylemeyeceğim!”
“Ne yapabilirsin ki, ha? Ne yapacaksın bir kıza karşı!”
“Bırak saçımı!”
Müdürün gelmesi ile bu ikilinin kavgası da son bulmuştu.
“Ne yapıyorsunuz siz çocuklar? Bu kavga da neyin nesi böyle, ilk günden olacak şey mi bu? Hadi doğru sınıflarınıza.”
Müdür gidince kızıl saçlı genç, kahverengi saçlı gence trip atar gibi baktı.
“Sağol ya kanka gerçekten çok iyi yardım ettin, çok iyi aldın kızın elinden!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Manyak Düello
RomanceAsi kız ve asi çocuğun birbirine olan nefreti ile başlayan ilişki yavaş yavaş aşka dönüşürse..