UYARI:Acemiyim bu yüzden kötü olmuş olabilir,yanlışlarım varsa kırmadan uyararak söyleyebilirsiniz.
Gecenin esintisi saçlarımı okşarken parkta yürüyüş yapıyordum,ailemle olan kavgadan sonra bu çok iyi gelmişti. Gecenin havası vücudumu ürpertirken gökyüzünde belirmiş ay ışığına bakıyorum ve düşüncelerim aklımdan birer birer geçiyor. Tekrar ağlayacak gibi oluyorum ama hayır güçlü kalmalıyım. Ailemle sürekli kavga ediyordum zaten şimdi bu neden beni üzmüştü ki? Galiba bana bu sefer abartıp oruspu tarzı kelimeler kullandıkları içindir. Hatalarım olmuş olabilir ama oruspu değildim yani şimdilik.
Öylesine düşüncelerime dalmış ve kendimi bok gibi hissederken bir bankta oturmuş bir adam görüyorum. Koyu renk saçları vardı,sarı bir ceket giyiyordu ve biraz kilolu bir fiziğe sahipti. Yanında beyaz bir maske vardı,şuan kimseyle ilgilenmiyormuş gibi görünüyordu ve sigara içiyor. İstemeden merakıma kapılıp bankta oturan herife doğru ilerliyorum ve gördüğüm sahne beni şaşırtmaya yetiyor.
Tim?
Lanet olsun onu bir daha göreceğimi hiç düşünmüyordum. Görünüşe göre o da beni fark ediyor ve bana doğru bakıyor. İsteksizce yanına gidip bir selam veriyorum o da beni selamlıyor.
-İstersen yanımda oturabilirsin yani umursamıyorum.
-Peki...
*Neden yaptığımı bile bilmeyerek yanına oturuyorum sanki ona çekilmişim gibi hissediyorum ama hislerimin hepsinin tam bir saçmalık olduğunun farkındayım. Öyle bir şey falan yok sadece kafamdan uydurduğum şeylerdir eminim.
-Eee, görüşmeyeli hayat nasıl?
-Önceden nasılsa aynı sadece biraz daha boktan.
Tek de soğukkanlılıkla cevap veriyor. Gözlerinin içine bakıyorum ve içinde farklı bir şeyler olduğunu anlıyorum belki daha karanlık bir şeyler? Bir süre birlikte sessiz kalıyoruz. Aynı bir tepkisiz yılan gibi düşüncelerini okumak zor. Konuşma başlatmak için bir kelime dahi bulamıyorum,kendimi sadece garip hissediyorum. Fakat benim konuşma başlatmama gerek kalmadan ilk o konu açıyor.
-Biraz sigara ister misin?
Aslında sigara içen biri değildim fakat öyle mal mal yanında oturmaktansa bir dal almayı tercih ederim. Yani tek seferlik bir şeyden kimseye zarar gelmez değil mi?
-Evet,elbette Şey... sağol
Sigara paketinden bir dal sigara çıkarıyor ve bana doğru uzatıyor. O anda parmaklarımız birbirine bir anlığına değiyor ve gözlerinin içine bakakalıyorum. Parmaklarımız birbirine sadece bir anlığına değse bile sanki bir kıvılcım saçıyor gibiydi. Elimdeki sigaraya bakıyorum Tim elindeki çakmak ile sigaramı yakıyor. Bir süre ne yapacağımı düşündükten sonra sigarayı dudaklarıma doğru götürüyorum ve derin bir iç çekiyorum,sigarayı içiyorum. Sonra geri nefesimi veriyorum. Bu esnada Tim tüm dikkatini bana vermiş bir şekilde beni izliyor. Tekrardan bakışlarım istemeden maskeye yöneliyor bunun niçin olduğunu sormak istiyorum ama yapamıyorum,bilmiyorum. Etraftaki ağır atmosfer devam ediyor,gecenin karanlığı,Tim'in bakışları ve sessizlik...
-Şey aslında ilk kez sigara içiyorum bir kereliğine denemek falan istedim işte...
Aptalca bir şey söylüyorum ve hemen sonra bu sözcüklerimden pişman oluyorum. Tim hemen yoğun yargılayıcı bakışları ile bana bakıyor ve sözü alıyor.
-Tüm alışkanlıklar bir kez deneme ile başlar,sonra zamanla devam eder.
-Haklısın yani... uhm...
Birlikte oturup sigara içmeye devam ettik,hala etrafta bir sessizlik vardı. Tim biraz kafasını geriye doğru yasladı ve gözlerini kapattı. Ay ışığı direkt onun yüzüne düştü. Böyle çok seksi görünüyordu istemeden bunu düşündüm. Tim derin bir nefes alıp verdiğinde ve tekrar dudaklarına doğru sigarasını götürdüğünde istemeden aklımda binlerce farklı şey dönüyordu ama sonra hemen düşüncelerimi topladım ve kaşlarımı çattım.
-Hâla her zamanki gibi çok fazla sigara içiyorsun. Hiç sağlığını falan düşünmüyor musun sen?
Adam bana doğru döndü ve yanıtladı.
-Bağımlı olduktan sonra vazgeçmek kolay değildir,zaten vazgeçmeyi de hiç düşünmedim yani bu galiba sağlığımı düşünmediğim anlamına geliyor.
Hafifçe dudaklarında bir gülümseme belirdi ve hemen bana doğru döndü.
-Şuan sende sigara içiyorsun.
-Evet ne olmuş yani?
-İkimizde sağlığımızı düşünmüyoruz o zaman.
-Sadece denemek istedim
-Sana söyledim,Alışkanlıklar böyle başlar.
-Tamam,tamam herneyse.
Sonra sigaramdan tekrar derin bir nefes çekiyorum.
-Sanırım gitmeliyim
Tim bana bakıyor ve gülümsüyor.
-O halde arkadaşlığın için teşekkürler. Seni evine bırakmamı ister misin?
-Hayır teşekkürler. Kendine iyi bak.
Sonra oradan ayrılıyorum ve gecenin karanlığında evime doğru gitmeye başlıyorum. Kısa sürede Tim'in bakış açısından kayboluyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masky x Reader
RomanceMasky x reader işte. Belki oneshotslarda olabilir. ♤♡◇♧° NOT:Hikayede küfür,kan,cinayet,cinsel ögeler,işkence,kendine zarar verme gibi ögeler bulunabilir. Rahatsız olanlar okumasın