bu gün yine benim için kısıtlı olan bir gün. Yani Miraç ile buluşma günüm. Aynanın karşısına geçip vicudumu süzmeye başladım. göz altlarım ya çok uyumaktan ya da hiç uyumamaktan şişmişti. Artık kendimi yarasa yerine bile koymaya başladım. Akşam kalkıp gece yatıyorum. Üzerimde sarı civcivli bir gecelik vardı. Yine kendi kendime konuşarak "iyi bir duş alsam güzel olur" dedim ve odadaki banyonun yolunu tuttum. Miraç işinden dolayı pek buralarda olamıyor. Benimde annem sayesinde pek çok arkadaşım yok. Miraçla da çocukluk arkadaşı olmasak büyük ihtimalle onunla da konuşturmazdı. Hatta bazen onun yanına bile kaçmayı düşünüyorum. Kendisi Paris te bir şirkette çalışıyor ve Fransızca' sı benim aksime mükemmel. Bir de oralarda benimle uğraşmasın diye gitmiyorum. Tabii bir de derslerin hepsini geçmem lazım. Açıkçası beni en zorlayan ders te Fransızca. Zaten neden psikoloji okurken Fransızcaya ihtiyaç duyasın ki. Millet bana türkçe konuşacak ben Fransızca mı karşılık verecem. Başka isteğiniz var mı efendim. Sinir oluyorum şöyle şeylere... Birde kampüste hiç dert tasa yokmuş gibi yılangiller var. Kendini bir halt sanan pick me kızlar. Herkesin okulunda vardır zaten o tip kızlar. Aman zaten şunun şurasında bir yıl kalmış bitti bitecek. O yüzden kendi otoriterimi hiç sarsmadan devam ediyorum yoluma. Açıkçası Zehra ile biz bize yeteriz diyoruz ve kimseyi takmıyoruz. Öyle şeylere kafa takarsak bir işten çok iş çıkar. Zehra'yı da kısaca anlatayım. Kendisi biricik kankam olur. Düz siyah saçları ve kahve gözleri var. Aslında onunla da çocukluk arkadaşı sayılırız. Orta okulu beraber okuduk. Lise de ayrıldık ama aynı üniversiteye kayıt olduk benim için onunla olmak iyi. Size kısaca Hayatımı anlattığıma göre asıl hikayeye geçebiliriz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK KIVILCIM
RomanceDefne'nin yıllardır hayalini kurduğu işe sahip olabilmesi için hayatında bazı değişiklikler yapması gereklidir. Fakat bu değişiklikler hayatında önemli yere sahip insanları da en az onlar kadar etkilemektedir...