Bayadır yoktum ama geldim. Çok bilgi vermedim gizemin tadı kaçmasın diye ancak not: beni insatagramdan gördüyseniz olayımı çözmüşsünüzdür derim . Paslanmışım ama açılırım hızlıca ehehe
Imm yorum yorummm istiyorum 🐣🐥
_________
"Miaaa buraya gelll"
Minik köpeğim kucağıma koşarak atladığında onunla birlikte yerime biraz daha yayılarak uzandım. Ilık bahar günlerinden biriydi ve bakıcım evin bahçesinde oynamama izin vermişti, gerçi biraz bende diretmiş olabilirdim ama olsundu çok dışarı çıkamıyordum ki peh
Alacalı gölgenin altında mia ile birlikte bir yandan sütümü içip tabletimden çizgi film izliyorduk. Uyku vaktime daha vardı diye hatırlıyordum tuhaftır ki saatleri anlamıyordum. Yuvarlandığım pozisyonu değiştirip yan uzanmaya devam ettim bir elimle biberonumu tutarken diğer elimle mia'nın yumuşak tüylerini seviyordum. Günüm güzel geçiyordu ki çitlerin ardından sesler yükselmesiyle birlikte kamyonet sesi de duymuştum, sanırım biri ya da birileri taşınıyordu.
Ama neden bugün ki tam da koca bahçede güzel havanın tadını çıkarıyorken içimde ağlama isteği uyanırken emziğimi aradım. Huysuzca yerimden kalkarken etrafıma bakındım bulamayınca çoktan ağlamaya başlamıştım bile mia ağlamama hep olduğu gibi havlarken bakıcım rosalia hızlıca yanımda bitmişti.
Bozuk İspanyolcasıyla adımı söylerken başımı sallayıp kullarımı kapadım sesse tahammül edemez oldum.
"Sudesu sorun ne ? Ağlama çileğim."
"Rosa emziğim yok"
"Ah bunun için mi ağlanır hım?"
Başımı sallarken ona gitmek için kollarımı uzattım hemencecik alarak sırtımı sıvazladı ve dudaklarımın arasına yumuşak plastiği hissettim. Ağlamam dururken burnumu çektim.
"Üşüyor musun tatlım? hırkanı giydirelim mi sana ?"
"I-ıh "
"Pekala, oh yan tarafa birisi taşınıyor galiba"
"Ebet rosa "
"Tamam o halde uykun var mı?"
"I-ıh HAYIR"
"tamam tamam bugün huysuz çileğiz anlıyorum."
Örgülü kızıl saçlarımı düzelterek öptükten sonra bezimi kontrol etti. Yerimde kıpırdanıp ellerinden kaçmak için hareketlendiğimde birden havalandım.
"Huysuz çileğin bir değişime ihtiyacı varmış."
"Ihh hayırr "
"Hım hım hayır çileğim sonra uf oluyorsun ama"
Haklıydı, dediği gibi huysuzdum bugün.
Merdivenleri aşıp benim morla kaplı odama girdiğimizde doğruca bez masasına yatırıldım. Burda da diretirken rosa başımın üzerindeki müzikli oyuncağı açtı. Hep olduğu gibi yine buna kanarken buldum kendimi mor yıldızlardan alamıyordum kendimi. Beni bir gülme alırken altıma geçirilen şortumla dikkatim dağıldı.
"Oh mis gibi oldu bu minik çilek. "Parmaklarını karnımda hissetmemle gülüşlerim kahkahalara dönüşmesiyle birlikte bu kısa sürdü. Tekrar kucağına geçtiğimde elimle kapıyı işaret ettim dışarıyı istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perestiş★Ageplay
FanfictionPerestiş-delicesine taparcasına sevmek Çilek kız ve koca devin aşkı -age-play