Eheh uzun aradan sonda ben gene benn paslanmışımmmm
Neysem yükselişe geçeriz adamımız gelecek bölüm de geliyor işte
🎀🎀🎀🎀🎀
Uyandığımda beşiğimdeydim. Uyandığıma dair sesler çıkarırken kulağıma ilişen sesle başımı cama çevirdim oh yağmur başlamış, sanrım zihnime dolaşanlarla iç çektim. Rüya olmasını o kadar çok isterdim ki ama değildi o'ydu işte nefret ettiğim aynı zamanda bir türlü kopamadığım tek aşık olduğum adamdı.
Kapının açılma sesiyle irkilip kendime gelirken ağzımdan düşmekte olan emziğimi düzeltip kollarımı uzattım. Kucaklanırken başımı omzuna yasladım.
"Tatlım? Su gibi terlemişsin üzerini değiştirip biraz meyvesuyu içelim hım?"
"Oluy rossii"
Sırtım yumuşak yere değdiğinde iç çekerek elime tutacak peluş oyuncak aradım ki rossi hemencecik verdiğinde yüzüme bastırdım. Kısa sürenin ardından yumuşak hissiyatla gülümsedim. Arkasından mis gibi sevdiğim deterjan kokan yumuşak günlük kıyafetimi giydirdiğinde kendimi rahatlamış hissettim.
Aklım hala onun gelmiş olmasına takılıydı. Onca zamanın ardından vaktinde beni istemeyip şu an burnumun dibimde bitmesi beni... bilmiyorum gerçekten bilmiyorum kızgın ve özlemiş? Tanımlayamıyorum.
Düşünce baloncuklarımı bir bir rosi patlatırken bana verdiği biberonumu aldım. Kısa bir teşekkür edip beni oyun alanıma bırakmasını istedim. Oyun parkım salonu kaplayan camın önündeydi bahçeyi görebildiğime göre onu da görebiliyordum.
"Rosiii ~"
"Mutfaktan seslendi , söyle canım!"
"Peğdeyi kapyabili miğsin?"
"Oh elbette "
Rossi stor perdeyi çekip minik ışıklandırmaları açarak mutfağa geçti. Evet şimdi çok daha rahattım. Aklımdakileri kenara iteleyip oyunuma odaklanmaya çalıştım. Sanırım ben ve ayıcık bob, bayan yavşan lexie 5 çayı partisi iyi gelecekti.
....
"Sudesuuu~"
"Mmh! "
"Akşam yemeği vakti bebeğim!"
"Hayıy bisim paytimis biytmedi rossie "
Olmaz dercesine başını sallayıp eğilerek kucakladı beni.
"Bugünlük bu kadar yeterli bence tatlım, bak mia bile akşam yemeğini yiyor."
"Ama ama ..-"
"Yemekten sonra kimin en sevdiği çizgi film serisi var biliyor -"
"Beğnim beğnim! "
"Evett~bu yüzden bu çilek kızın akşam yemeği yemesi gerek. "
Başımı sallayarak onu onayladım ve oyun alanımdaki arkadaşlarıma elimi salladım.
"Göğüşüyüz bob ve lexieeee"
Mama sandalyemde yerimi alırken çoktan rossienin masayı hazırladığını gördüm. Emziği ağzımdan atarken bana kızarmış gibi bakışlarını görmezden gelmeye çalıştım.
"Küçük hanım size kaç defa emziğinizi yere atmamanız gerektiğini söyledim. "
"Ama rossie kendisi düştü ki ben yapmadım! "Ellerimi hiç yapmadım der gibi önünde sallarken gülüyordu.
"Ah kesinlikle bebeğim her gün düşüyor değil mi "dediğinde hızlıca onayladım.
"Evet evet o da yaramaz olmalııı rossie!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perestiş★Ageplay
FanfictionPerestiş-delicesine taparcasına sevmek Çilek kız ve koca devin aşkı -age-play