A/n: opnieuw ik ga niet zeggen op welke school ik zit anyway enjoy
Ik was aan het zoeken achter mijn verloren jas en wij hebben dus 5 verschillende gebouwblokken.
A-gebouwB-gebouw
C-gebouw
D-gebouw
En E-gebouw.
Ik was dus met die vriendin aan het wandelen in B-gebouw, ook bij het vorige hoofdstuk: Gang op school.
En wij liepen naar boven en ik voelde een soort van energie met ons, maar het was geen goede energie, maar tegelijkertijd ook geen slechte. Ik voelde me wel een beetje ongemakkelijk. I mean who wouldn't?
We hadden dus het volledige gebouw afgezocht ook de bovenkant van het C-gebouw, (die verbonden is met het B-gebouw via een soort van ijzeren "brug" met gaten in) en in het C-gebouw voelde ik die energie niet meer, maar toen we terug in het B-gebouw waren voelde ik het wel weer.
Dus ik en mijn vriendin liepen terug naar de trapgang. En toen we bijna beneden waren, zag ik een schaduw heel kort naar ons toe rennen, en het leek onmenselijk om ZO te rennen, dus ik rende gelijk van de trap en skipte de laatste 4 treden en prong er gewoon af, ik liep de gang in en vertelde mijn vriendin wat er gebeurde. Want omg ik ben ook op dit moment weeral aan het trillen omdat ik er gewoon nog maar aan denk.
A/n: Anyway dat is alles voor nu, ik hoop oprecht dat jullie weten dat dit echt is gebeurd, en dat dit geen 🧢 (cap) is. Want ik zou niet liegen over die dingen.
Ik moet ook even mijn hart luchten aan mensen dus denken jullie dat ik ook een soort van tea spilling boek zou maken?
Ik wil eht wel doen, dus dan doe ik het lmao. Oké ma anyway ik ga (proberen) studeren voor de examens/proefwerken/eindwerken/hoe jullie het noemen, hoe noemen jullie het eigenlijk? En van waar komen jullie? (Welk land). Ok doei!!
Love you guys
Xxx Mona.
JE LEEST
Creepy things I have seen as a (psycic) medium (DUTCH)
ParanormalDit boek is over dingen die ik zie in m'n leven en dingen die ik zag. ieder hoofdstuk gaat over iets anders Veel plezier en Spook verder loves