Selam
Bölüm şarkısı : yansın.
* Flashback *
Felix sonunda işten erken çıkabilmişti.
Kalkıp eve doğru yürürken bir yandan da hyunjini düşünüyordu.Felix çok severdi severdi sevgilisini.
Hızlı birşekilde ilk tanıştıkları gün olduğu için sevgilisine hediye almaya avmye girdi.
Bir kaç hediye ve çiçek alıp yola koyuldu ve hemen eve geçti.
Binadan girerken heyecanını saklamaya çalışıyor gibiydi.
Çok özlemişti sevgilisini.
Hemen kapıyı sessizce açıp içeri girdi. Sürpriz yapacaktı biriciğine.
İçeriye girdiği gibi gördüğü görüntü kalbinin durmasını sağlamıştı sanki.
Sevgilisi ve en yakın arkadaşım dediği kız yani Yeji içeride sarmaş dolaş bir şekildelerdi.
Yeji hyunjinin kucağında, elleri hyunjinin boynunda hyunjinin elleride yejinin belindeydi.
Öpüşüyorlardı.
Göz yaşlarına engel olamamıştı onları izliyordu elindeki eşyalar elinden kayıp düşerken felix gözlerini silip direkt evden çıkmak için geri gitti.
Hyunjin kapıya baktığı gibi gözleri dolu olan felixi görünce direkt kucağından yejiyi indirip felixin yanına koşmuştu.
Felix onu dinlemeyip evden çıkıp giderken oda direkt ayakkabılarını giyip peşinden koştu.
'FELİX! FELİX DUR LÜTFEN "
Felix onu dinlemeyip sokağa doğru koşuyprdu.
Sokaktaki arabaların arasından ağlaya ağlaya geçerken arkasına bakmayı asla düşünmüyordu.
Ama arkasından birden çarpışma sesi geldiğinde direkt arkasını dönmüştü.
Biriciği kanlar içerisinde yerdeydi.
Herkes başına doğru toplanırken felix dilini yutmuş ayaklarının kontrolunu kaybetmiş gibiydi.
Hemen hyunjinin olduğu yere gidip nabzını ölçen kişiye sormuştu.
"İ-iyi mi? Yaşıyor m-mu?"
"Nabzı atmıyor" sesini duyduğu gibi kalbide sanki bir anlığına durmuştu.
Ne kıpırdayabilecek gücü kalmıştı ne de konuşabilecek.
*Flashback son*
______
Neyse
Siktirin gidin be.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I miss your scent/hyunlix
FanfictionFelix : Jisung yine evine gittim, dayanamadım. Odasına girdim, odası hala onun gibi kokuyor. Yastığına sarıldım, kokusununu içime çektim. Jisung ben onun kokusunu çok ozledim.