koynumda yilan(sehriban) beslemisim

14 2 28
                                    

Medya:kezibanin kahvaltıda yediği sarımsaklı fake cacık (önemli olan isimler değildir😏)

İlahi bakış acisi

Yagmur ve keziban sınıfa doğru ilerlediler. Ders bedenmis. Herkes eşofman sort ileyken her şeyden habersiz yagmur ve keziban formalariylaydilar.

Sıraya dizilmiş hocayı beklerlerken kıvırcık saçlı bir çocuk yanlarına geldi.
'Merhaba yeni ogrenciler tanışalım mi ben recep tayyip' diyerek elini uzattı.

Keziban ilk defa erkek görmüş gibi heyecanlanmis elini nereye koyacağını şaşırmış bir şekilde mal mal sırıtıp yüzünü eğdi ve konuşmaya basladi:
'AA şey şey sen ee yani biz ee ben ke kezi b-'

'Ben yağmur arkadaşım da keziban memnun olduk' diyerek elini uzattı yağmur. Ve tokalastilar. Amacı kezibani rezil olmaktan kurtarmakti çünkü yağmur bilirdi insanlarin acimasizligini ve arkadaşını kiracaklarini.

Keziban içten içe sinirlenmis ama belli etmemişti.

'Şey yanlış anlamazsaniz neden formalisiniz ve sen neden o değişik şeyi giydin?' Diyerek yüzünü burusturdu recep tayyip.

Keziban gücünü toplamış ve konuşmaya başlamıştı. 'E değişik sey ne salvari mi diyorsun eee şey bu ee neden degisik anlamadim eee-'

Yağmur hemen söze girdi 'değişik sensin önce şu surat ifadeni düzelt başka zaman saygidan insanlarin kendi hayatı ve kimseyi ilgilendirmeyecegini soyleyen siz insanlar tum iki yuzlulugunuzle garip gordugunuz her şeyi yargılayıp dalga konusu yapabiliyorsunuz sabahtandir hepinizin derdi arkadaşımın giyimi yazık en okumus elit kesim de sözde sizsiniz size aciyorum!'

Keziban yagmurun dedigi hicbir seyi anlamamisti. Belliki ilgi çekmeye calisuyordu pick me arkadaşı.

Recep tayyip utanmışti 'siz beni yanlış anladınız özür dilerim lütfen affedin beni hatta hatamı telafi etmek için ne istrrseniz yaparim' dedi

'Saygı duy yeter' dedi yağmur. Ve kezibana bakıp 'Ben hoca gelmeden bir sigara yakıp geliyorum'

Keziban başını salladı. Yağmura daha da sinirlenmisti ona ne oluyordu ki kesin recep tayyip ilk ona değil kezibana elini uzattı diye kiskanmisti.

'Recep tayyip ben hiç sinirlenmedim hem sen bana gülsen de ben alınmam ki' diyip siritti keziban sabah yediği sarımsaklı cacık yuzunden ağzının koktuğu yetmezmiş gibi bir de yediği sigara böreği yüzünden dişinde maydanoz kalmisti.

Recep tayyip yine yüzünü ekşitmisti. 'Ya şey keziban ben arkadaslarimin yanına gitsem iyi olur tekrar kusura bakma' diyerek hızlıca uzaklaştı.

Keziban hayal dünyasında çoktan recep tayyiple evli ve dokuz birbirinden fırlama çocukla köyde yaşama hayallerini kurmuştu.

Yağmur sıraya tekrar girdi ve hoca da geldi.

'Evet arkadaşlar günaydın bugün aramızda yeni arkadaşlarınız var lütfen bize kendinizi tanıtın.'

'Ben keziban köyden geldim babam coban 9 kardeşiz ben babamin ikinci evliliğinden doğdum bu yaşıma kadar köyde yasadim allahin izniyle bundan sonra buraya geleceğim hobilerim inek sagmak televizyonda birikmiş tozlari almak süpürge makinesinin üstünde birikmiş tozları silmek hedeflerim bu yaz başka köyde çalışıp kazandığım parayı altın yapmak ve Allah devletimizden razı olsun ekonomi çok iyi-'

Hoca hemen araya girmişti 'tanıştığımıza memnun olduk kezibancim şimdi diğer arkadaşın kendini tanırsın istersen sayende zilin çalmasına 15 dk kaldı da' tüm sınıf gülmüştü.

'Ben yağmur bu kadar' dedi yağmur ve kezibana gülen sınıf arkadaşlarına ters ters baktı.

'Evet arkadaşlar şimdi ne oynamak istiyorsunuz' gelen cevapları dinlemeden konuşmaya devam etti 'he o zaman erkeklere bir futbol bir basketbol topu kızlara da bir voleybol topu alın oynayın takılın bir yere ayrılmayın ders bitimi yoklama alicam ona göre hadi iyi eglenceler' dedi ve arabasına binerek uzaklaştı bedenci. Onu tanıyan herkes yoklama falan almayacağını ve eve gidip uyuyacağini bilirdi.

'Hey köylü güzeli gel bizimle oyna' dedi okulun en popüler kızı Nazli Hilal. Zorbalama işleri ondan sorulurdu.

Keziban hemen yağmuru dürttü ama yağmur dertli görünüyordu 'oynamicam' diyip sınıfa gitti.

Keziban kızlarla voleybol oynamaya gitti ama tüm sınıf oradaydı ve hep beraber oynayacaklardi. İki takıma ayrıldılar

Herkes özellikle nazli Hilal ve çetesi, sürekli kezibana top attılar ve keziban topu sürekli fileye attığı için ekip arkadaşlarından azar yiyip duruyordu. En sonunda biri topu kezibanin kafasına çok sert attı keziban etrafinda bir tur donerek yere yigildi.

Recep tayyip hemen hocaya haber vermeye gitti. O sırada sınıfın gizemli çocuğu çoktan kezibani kucağına almış okulun revirine doğru ilerlemisti.

ebeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin