Ece Su ya söyleme kararı aldım. Hemen hazırlanıp yola koyuldum. Ona anlattım. Ama çok inanmadı hatta kahhkağa bile attı. Daha sonra bende çok dikkatte almadım. Hatta takmadım bile. Her neyse okul zamanı geldi. Öglenci olmanın yararları diyebiliriz. Her neyse sizi arkadaslarımla tanıstırıyım.
(Ben) futbol oynayan takmayan biriyim.
(Kaan) grubun en sakarı ve korkagıdır.
(Talha) çok serseri korkusuzdur.
(Liva Nur) sevdiğim kız
(ablam)
Kuzenim (Ece Su)
Ve evet arkadaslarım bunlar bugün Liva Nur a açılıcam tek bir sorun Talha da Liva yı seviyor. Bu baya kötüü. Ama açılıcam iştee zil çaldı Liva nın yanına gidip ona aşkımı itiraf ettim. Biliyormuşsun oda beni seviyormus. Bu beni mutlu ediyor. Ama Talha bunu duydu ve en yakın arkadaşım bana küstü hatta bana düşmanlık besliyor artık. Aksam oldu eve giderken dünkü rüyamda gördüğüm yaratık aynı bıçakla arkadaydı ve bendeki bir şeyi vermezsem. Beni arkadaşlarımla ve ailemle tehtit etti. Ben ona ne verecektim ondan bile haberim yoktu.Her neyse aynı şekilde kısmaya devam ettim bir anda kayboldu ortatadan. Ve tam eve gircegim sıradan çöp kutusundan bir ses geldi. Ve evet Talha yı 18 yerinden bıçaklanmış hatta kafası kopmus her yeri kan olarak gördüm. Onu öyle görmek beni çok kötü yapmıştım. Aniden sokak lambaları söndü ve korkunç bir gülüş duydum. Orda bir KARAR vermeliydim ya eve hızlı bir şekilde giricem yada orda yüzlüşcem tam kararımı aldım ki......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAR
ActionAna karakter Berat'ımızın bir rüyadan sonra aksiyon dolu bir yolculuğa basılıyor. Aynı zamanda Lise yi bitirmeyi çalısan Berat kafası dolu bir sekile yola çıkıyor.