Kii hemen 2 sokak öteden polis sirenleri duyulmaya başlamıştı. Napıcamı bilemedim. Galiba eve girmeliyim ve girdim de. Hemen gidip uyudum. Gün boyunca kapımızın zilinin çalınmaması beni rahatlattı çünkü dün polislere ifade bile veriyor olabilirdim. Penceremden dışarı baktımğımda beni kötü bir manzara bekliyormuş.
Bu manzarayı gördükten sonra ne yapacagımı bilemedim. Evden gizlice çıkıp 4 sokak ötede oturan kuzenim Ece Su ya gittim. Ama evde yoktu iyice korktum. Aradığımda bana şöyle cevap verdi.
-Nerdesin sen Berat.
Bende dedim ki.
-Seni arıyorum sizin evdeyim.
Meğersem oda bizezdeymiş. Beni görmek için gelmiş. Hemen hazırlanıp eve gittim.
EVDE
Şöyle bir haber gördüm.Bu beni korkutmak yerine gerdi.
Ece Su ya her şeyi anlattıktan sonra bugün okulda halk kütüphanesine gittecegimizi hatırladım. Okula gittik ve müdür hanımın bir konusma yaptığını gördük.
-Evet çocuklar Talha YILMAZ adlı öğrencimiz dün ölü bulundu ve bunun için okulda tüm ögrenciler dahil aramalar ve sorgular olcak bu sizi korkutmasın. Sizi sorguya çekerlerse sakin olun!!
Arkadan bir ögrenci ya gezi olcak diye bağırdı ve müdür hanımda şöyle dedi. -Polisler geldikten sonra gidecez dedi.
Polisler geldi herkes ve herşey temiz çıktı. Geziye gittik. Gezide Kaan ve Liva Nur un baya yakın konustugunu gördüm. Bu beni rahatsız etti. Kütüphanede kitap okumaktan sıkıldığım için izin alıp lavaboya gittim. Lavaboda şöyle bir ses duydum.
- Ben sana demisim o elindeki şeyi vermezsen daha da sevdiklerin eksilicek birer birer masadan.
Elime maktıgımda hiç bir şey olmadığını gördüm. Tam osıra da bir şey gördüm halisilasyon gibi bir şey gördüm gördüğüm şey ise polislerin kütüphaneyi basıp beni kelepceliyip götürdüğünü gördüm. Ben pek inanmasamda kütüphaneden kaçtım ve aynı gördüğüm gibi polisler geldi ve o an dedim ki iyiki kaçmışım.
Hemen eve gidip odamı kitlendim ve bunu nasıl yaptığımı düsünmeye başladım. Derken zil çaldı......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAR
AzioneAna karakter Berat'ımızın bir rüyadan sonra aksiyon dolu bir yolculuğa basılıyor. Aynı zamanda Lise yi bitirmeyi çalısan Berat kafası dolu bir sekile yola çıkıyor.