[chapter 4]

8 1 7
                                    

CHAPTER 4: Goodnight text.

A/N:  dusyfresh'e ithafen.

Üniversiteydim ama şu an dersim boştu. Bahçede oturmuş, sigara içiyordum. Birkaç dakika sonra Katsuki'nin geldiğini gördüm. Bana nerede olduğumu sormuştu, ben de dersimin boş olduğu için bahçede olduğumu söylemiştim. Muhtemelen dersten çıkıp yanıma gelmişti. Yanıma oturduğu sırada Denki'nin elinde içeceklerle geri döndüğünü gördüm.

Sigaramı söndürdüm ve Denki'nin uzattığı limonlu soğuk çayı aldım. Üçümüz oturmuş sohbet ediyorduk.

"Ee metalkafa? Shinsou işi nasıl gidiyor?"

"Shinsou işi mi? Noluyor? Ne kaçırıyorum?"

"Anonim hesabımdan Shinsou'ya yazıyorum da, onu soruyor."

"Anladım, ee nasıl gidiyor?"

"Ne nasıl gidiyor?"

Arkamızdan gelen yorgun, boğuk ve hafif kalın ses ile irkildim. Gelen kişi Shinsou'dan başkası değildi. Arkamı döndüm ve genişçe gülümsedim.

"Hoş geldin! Projem hakkında konuşuyorduk da, Denki onu soruyordu. Değil mi Denki?"

Denki'ye sert bir şekilde bakmış ve yalanıma ayak uydurması için tehdit etmiştim.

"Evet evet! Fizik projesi hakkındaydı."

Shinsou omuz silkti ve elinde filtre kahvesi ile yanımıza oturdu. Ben de paketten bir dal sigara çıkardım ve çakmağımla yaktım. Diğerlerine de uzattığımda Katsuki bir dal aldı. Denki ise şu an içmek istemediğini söyleyerek reddetmişti. Shinsou'ya uzattığımda önce bir süre duraksadı, ardından da bir dal aldı. Çakmağı ona verdiğimde sigarasını yaktı ve derin bir nefes alarak dumanı dışarıya üfledi. Ben de sigaramdan bir nefes aldım ve nikotinin ciğerlerime inmesine izin verdim. Ardından dumanı dışarıya üfledim.

"Ee, sizin projeler ne durumda?"

"Profesör herkese bir ülke verdi, o ülkeden bir şair seçip bir şiirini ezberleyeceğiz. Bana Türkiye çıktı, Atilla İlhan'ın bir şiirini ezberleyeceğim. Henüz başlamadım."

"Türkiye mi?"

"Evet, güzel bir ülke olduğunu duydum."

Kaşlarımı anlarcasına havaya kaldırdım ve ardından sigaramdan bir nefes daha aldım. Denki araya girmişti.

"Mezun olunca beraber gidelim mi?!"

"Ne yapacaksın Türkiye'de aptal surat?"

"Belki Türk kız buluruz, bana ayarlarız."

Shinsou ile beraber Denki'nin dediğine güldüğümüz sırada Katsuki hafifçe sırıtıyordu.

"Bir şey diyeceğim size,"

Shinsou'ya döndük hep beraber. Sözüne devam etmesini bekledik sessizce.

"Biri var. Bir hesaptan sürekli bana yazıyor, özellikle de geceleri. Dediğine göre bana karşı bir şeyler hissediyormuş. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Engellemeli miyim yoksa sohbet mi etmeliyim bilmiyorum."

Katsuki ile birbirimize baktık bir süre. Ardından bağdaş kurdum.

"Bence sohbet etmekten zarar gelmez. Yani eğer seni rahatsız etmiyorsa bir sorun yok."

"Hesabını bana da versene ben de yazayım, belki beni de beğenir ha ne dersiniz?"

Denki'nin dediği şey ile kahkahaya boğulduk. Kim olduğunu bilmiyormuş gibi davranmak için elinden ne geliyorsa yapıyordu şapşal çocuk. Katsuki ise omuz silkti.

"Ne yaparsan yap oğlum, bize ne? Sana kalmış, senin seçimin."

Shinsou bir süre dediklerimizi düşündü ve ardından derin bir nefes verdi.

"Kaba olmak da istemiyorum, sanırım arada bir yazışabilirim."

Bunu derken bana bakıyordu. Gerilmiştim. Gözlerimi kaçırdım ve sigaramdan bir nefes aldım. Ardından da dumanı üfledim.

Birkaç dakika sonra ders bitiş zili çalmıştı. Sıkılmıştım ve açıkçası derslere de girmek istemiyordum.

"Ben eve gideceğim,"

"Neden lan?"

"Sıkıldım. Derslere girmek istemiyorum."

Katsuki anladığını belirten mırıltılar çıkararak kafasını salladı. Shinsou ise sigarasını bitirmiş bana bakıyordu. Sigaramdan bir nefes aldım ve ona döndüm.

"Hayırdır birader, bakıyorsun sabahtan beri?"

"Hiç, dalmışım."

Hafifçe kaşlarımı çattım ve omuz silkerek yerden kalktım. Çantamı omzuma aldım.

"Hadi ben gidiyorum, görüşürüz."

"Dikkat et Rai-chan!"

"Ederim Denki."

Omzumda çantam ağzımda sigaram ile onlara el sallayarak gittim. Babamın arabalarından birini almıştım. Siyah bir Range Rover. Aslında araba benimdi ama ortak kullanıyorduk. Arabanın sürücü koltuğuna geçtim, telefonumu Bluetooth yolu ile arabaya bağladım ve şarkı listeme girerek Lil Peep - Toxic City açtım. Uzun zamandır Lil Peep dinlememiştim. Sigaramı camdan attım, anahtarı kontağa taktım ve arabayı çalıştırdım. Yeni bir sigara yaktıktan sonra eve doğru sürmeye başladım.






_____________________________
Bölüm sonu.

dusyfresh Biraz geç kaldı, kusura bakma.

Beğenmişsinizdir umarım.

Nasıldı bölüm?

Nasılsınız? Ben iyiyim. Kursa gideceğim haftaiçleri, haftasonları bölüm yazabilirim anca.

SEVİYORUM LA SİZİ 🧡⭐🌻🦋

Kelime sayısı: 602

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Couple In Hell.||Hitoshi S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin