⋆𐙚₊˚⊹♡

52 4 34
                                    

park wonbin's pov

Gerginlikle Sungchan'ın sınıfa gelmesini bekliyordum. Muhtemelen beş dakika içinde gelmiş olurdu. Bayan Park ile göz teması kurmuştum. Bu da demek oluyordu ki, tahtaya çıkacak o şanssız kişi bendim. Bayan Park gözlerini sınıfta gezdirdi. Bakışları benim üzerimde durdu.

"Park Wonbin, tahtaya çık ve şu soruyu hallet."

Tahtaya çıkmaktan nefret ederdim. Bu bir yana, insan önünde olmaktan nefret ederdim. Çocukluğumdan beri birilerinin önünde olup birşey anlatmak zorunda kalırdım. Çünki okuldaki durumum diğer kuzenlerime kıyasla düşüktü. Hepsi bana 'Gelecekte ne olacaksın?' yada 'Biraz ders çalış, şu kuzenini örnek al' derlerdi. Bu yüzden yanlız takılmayı seviyorum. Ama şuan mecbur olarak tahtaya çıktım. Soruya baktığımda hiç bir şey bilmediğimi anladım. Sungchan çabuk gel ve bu durumdan kurtar beni! Kapının çalınması ile ben dahil herkes o tarafa baktı. Gelen okulumuzun biricik başkanı Jung Sungchandı.

"Merhaba hocam, bir sakıncası yoksa Park Wonbini alabilir miyim? Müdür onu çağırıyor."

Kadın bu durumdan haz almamıştı.

"Şimdilik git, ama sorudan kurtulamayacağını bil."

Sungchanı takip edip sınıftan çıktım.

"Beni çıkarmak için yalan mı söyledin?"

Sungchan gülümsedi.

"Zilin çalmasına az kalmıştı zaten, özür dilerim geç geldim. Sınıf defterini yazmak için Bay Heo'ya yardım ediyordum."

Biraz gergin hissettiği belliydi.

"Sorun değil. Gidelim hadi."

Sungchan kıkırdadı.

"Benden daha heveslisin bakıyorum ha?"

Gözlerimi devirdim.

"Hepsi ortalamamı yükseltmek için, fazla heveslenme."

Sungchan gözlerini devirdi. Nöbetçi odasına geldiğimizde test kitabını gördüm. Tanıdık gelmişt.

"Bunu bize Bayan Park aldırmıştı."
Sungchan bana baktı.

"Gerçekten mi? Yanındaysa getirirdin."

Gözlerimi devirdim.
"Bende ders çalışacak bir insan tipi var mı Sungchan? Neden boşu boşuna alayım ki?"

Sungchan kıkırdadı.

"Neyse gel anlatayım."

Sungchan yanındaki sandalyeyi işaret edip oturmamı sağladı. Bana konuyu anlatmaya başlamıştı. Bende onu dinledim. Dinlemezsem üzüleceğini biliyordum. Normalde insanları kırmak benim umrumda bile değildi. Çünki onlar beni çok kırmıştı. Aynısını onlara yaparsam birşey olmayacağını düşünüyorum. Ben onu dinlemeye devam ettim. Sonunda konu bitince Sungchan konuşmayı kesti.

"Bak şurada testler var. Yirmi soruyu çöz sonra kontrol ederiz. Benim sınıf defterini yazmam gerekiyor- Hey orada ne oluyor?"

Baktığı tarafa baktığımda Erkekler tuvaletinden sigara dumanının yükseldiğini gördüm. Sungchan sert adımları ile oraya gitti. Kapının çarpılma sesini duyduğumda irkildim. Sungchan'ın bu kadar sert olacağını tahmin etmemiştim. Bunları düşünmeyip testime baktım. İki soru kalmıştı. Onları da çözersem Sungchan ile kontrol ederdim. Sungchan yanındaki üç kişi ile odaya girdi. Onları gördüğümde gözlerimi büyüttüm. Bana zorbalık yapan kişilerdi bunlar. Heojoon, Minjo ve Sangwoo. Suncghan sert sesi ile onlara bağırdığı zaman gözlerimi kaçırdım.

tell me if you need anything! | sunjeongz/wonchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin