"pablo'nun seninle... ve benimle aynı fikirde olduğunu söyledin... bu doğru mu?" arda çenesini masaya dayadı ve aya bakarak düşünceli bir şekilde sordu. zarif ve ağırbaşlı yüzü cam pencereye yansıyordu, melankolik görünüyordu.
"...ne dedin?" pedri yatakta bağdaş kurmuş oturuyordu, oyun oynamaya odaklanmıştı.
o günden beri yatakta pablo'ın yerini almıştı. arda başlangıçta hoşnut değildi, ancak her seferden sonra onu göndermek biraz zalimce olurdu, bu yüzden görmezden gelmek zorunda kaldı. neyse ki, bu sadece geçici bir durumdu.
"geçen sefer bana öyle demiştin..."
"ne zaman? ne dedim?"
"aptal gibi davranma! bizim ilk seferimizde..." konuşurken omega yeniden kızardı. o ve pedri artık bunu her gün yapmalarına rağmen, bu konuyu normal bir şeymiş gibi konuşmaktan utanıyordu.
pedri yüzünün kızarık, utangaç ve sevimli omegayı görünce görünce konsolu bırakıp yanına gitti, ona sarıldı ve onu öptü: "ilk kez seviştiğimizde mi? bir şey mi söyledim?"
"sevişmek" kelimesi arda'nın kaşlarını çatmasına neden oldu. pedri'nin bu kelime hakkında nasıl bu kadar gelişigüzel konuşabildiğini bilmiyordu. bu sadece birbirini gerçekten seven insanlar arasında kullanılabilir bir kelimeydi ve onlarınkiyse var olmayan bir ilişkiydi...
"pablo'nun gitmeden önce senin ve benim bunu yapmamızı kabul ettiğini söyledin..."
"bunu ben mi söyledim?" alfa kolunu alfa'nın beline doladı, yüzünü boynuna gömdü ve kokladı, tek eliyle karnına dokundu, "bebek nasıl?"
arda elini ittirdi: "aptal gibi davranma!"
o sırada kafası pek yerinde olmamasına rağmen, bu konuşmayı çok net hatırlıyordu!
pedri bir süre düşündü, kafasını kaşıdı ve şöyle dedi: "ah... öyle sayılır..."
"öyle sayılır da ne demek?"
"pablito da aynı fikirdeydi ama bunu o kadar açık bir şekilde söylemedi..."
"peki ne dedi?"
"sana iyi bakmamı ve tüm ihtiyaçlarını karşılamamı istediğini söyledi... ha bu arada, sana sanki çocuğumu taşıyormuşsun gibi davranmamı istediğini söyledi..."
omega kaşlarını çattı: "Bu nasıl bir rıza?"
alfa kendinden emin bir şekilde "onun çocuğu benim çocuğum, onunkinin annesi benimkinin de annesi, dolayısıyla onun karısı benim de karım." dedi.
arda ona baktı ve pedri'nin gerçekten o kadar aptal mı olduğunu yoksa onunla dalga mı geçtiğini merak etti.
"bu, o gün bana gerçekten yalan söylediğin anlamına mı geliyor?"
"önemli mi?" dedi pedri, "bunu söylemeseydim seni becermeme izin vermez miydin? o gün çok cilveliydin..."
"konuşmayı kes!" arda hızla onun sözünü kesti.
gerçek şu ki, bu günlerde ister yatakta ister yatak dışında pedri'nin yanındaydı ve utanmadan alfanın ilgisinin tadını çıkarıyordu. ancak turnuvanın biteceği gün yaklaştıkça, iyileşmek için çok çalışan pablo'yla yüzleşmekten giderek daha fazla korkmaya başladı. pablo'nun sevgilisinin ve dostunun desteğine ihtiyacı var ama ikisi seks yapmakla meşgul.
pedri onun endişeli ifadesine baktı ve onu teselli etti: "pablito'ya itiraf etsem nasıl olur? korkma, her şeyin benim hatam olduğunu söyleyeceğim. üstelik sen hâlâ onun çocuğuna hamilesin ve o sana hiçbir şey yapamayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
side to side | pedri & arda & gavi
Fanfictiongavi sakatlığı yüzünden almanya'dan ispanya'ya döndükten birkaç gün sonra arda kızgınlığa girmişti ve yanında, alfası pablo yerine onun en yakın arkadaşı olan alfa pedri vardı.