16. Bölüm

61 4 9
                                    

Okunmalar niye düştü yaa

ACAYİP OLAYLAR AKLIMA GELDİ HAZIRDA KALIN BOMBA GİBİ OLAYLAR OLUCAKK

OYLAMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIIN.

Neredeyse 1 saattir hazırlanıyorduk. En son hepimiz hazır olunca birlikte evden çıkıp yola koyulmuştuk. Oraya gider gitmez ilk kuzeyi aradım.

"Kuzey nerede yaa" dedim her zamanki gibi.

"Gelir şimdi dur"

"Hıh geldi bile" berkin geldi demesiyle kafamı hemen baktıkları yöne çevirdim ve. ve.. ve....

Kaslı mı kaslı simsiyah giyinmiş kocam bize doğru geliyordu.

Allah'ım nede güzel yaratmış.

Onun gelmesini beklemeden ben onun yanına gittim ve ortada buluştuk.

Yüzü gülüyodu nur yüzlümün. AMA BEN BUNA KANAR MIYIM

Evet...

HAYIR

KANMAM

Ona sarılmamı ister gibi kollarını açmış bi şekilde gülüyordu. Bende yüzüme sahte bi gülücük kondurdum ve ona doğru biraz daha yaklaşıp yüzüne tokat attım.

Adam mafya sivri sinek ısırığı gibi hissetti kesin.

İçimdeki düşünemi doğruladım ama kuzey bunu beklemediği için muhtemelen hazırlıksız yakalandıp yüzünü yana yatırdı.

AYAYAY ÇOK GÜÇLÜ OLDUĞUMU SÖYLEMİŞ MİYDİMM??

Herneyse konumuza dönelim.

"Aaa kız deniz naptın" berk ve diğerleride şaşırmış olacak ki bana garip bakıyorlardı

Kuzey bana döndü. Ve yüzünde hala gülümseme vardı.

"Nede güzel vurdu sevgilim benim" ay yumuşadım galibaaa.

"Ya sevgilin miyim gerç- NE SEVGİLİMİ BE"

Aslında devam edicektim ama tripli olduğum aklıma geldi en iyi u dönüşünü yaptım bence.

"SEN KAÇ GÜNDÜR NERDESİN? MESAJLARIMADA BAKMIYOSUN ZATEN MERAK ETTİK MERAK. AMA YOK BUNDAN SONRA SENİ MERAK ETME FELAN GİDİCEM EVİNDENDE GICIK HİÇ Mİ DÜŞÜNMEDİN NAPIYO İYİ Mİ DİY-"

Cırlamaya devam edeceğimi anlamış olacak ki bana sarılıp beni susturdu. Sarılırken kulağıma doğru eğilip konuştu.

"Şuan seni farklı şekilde susturabilirdim ama imkanlar bunu yapmaya zorladı"

Gülümseme be.

"Öhm öhm" berk durur mu tabikide bu anıda bozdu.

"Yav biz tartışma dinlemeye mi geldik sizi izlerken bile terledim resmen"

"Evet ya hadi eşyalarımızı koyup denize girelim"

Bende kızlarla birlikte gidecektim ama kuzey beni kolumdan yakaladı ve yanındaki adamına işaret etti. Adam emri anlamış gibi hemen elimdeki çantaları alıp gitti.

"Ya enişte bizimkinide alsaydı bari ya" berk cırlama yav.

Kuzey berki duymamazlıktan gelip benide tutarak yürümeye başladı.

"Beni nereye götürüyosun ya" hem itiraz ediyor hemde hiç zorluk çıkarmadan yürüyordum.

"Hadi üstünü giyin gel" bunu demek için mi yürüttün beni be adam.

"Tamam" istemem yan cebime koy.

____~____

Üstüme bu sefer bikini giydim ve beni kapıda bekleyen kuzeyin yanına gittim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA/TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin