Kalemimi yanağıma koyup Bayan Helia'nın dersini dinlerken kapının tıngırdamasıyla bütün sınıf kafasını kapıya doğru çevirdi.
Gelen Bay John Dumser..Okulumuzun en iyi matematik öğretmeniydi.Matematik alanında ikincilikle Alaska'da ödül almıştı. Ayrıca okulumuzunda müdür yardımcılarından biriydi.
"Merhaba Bayan Helia, dersinizi bölmek zorundayım. Okulumuza yeni katılan Bay Drsan artık bu sınıfta okuyacak. İyi dersler Bay Drsan."
Drsan adlı çocuk tam boş sıraya geçiyordu ki Bayan Helia onu durdurdu.
"Bay Drsan bize kendini tanıtmak istersin diye düşünmüştüm. " diyerek eliyle tahtanın önünü işaret etti.
Drsan uslu bir çocuğa benziyordu fakat sanki bundan zorunlu tutuluyordu. Anlam veremediğim bir sıkıntı vardı ama her zaman ki gibi pas geçtim.
Tahtanın önüne geçen Drsan, boyuyla ve yakışıklılığıyla bütün kızları kendine aşık etmiş gibi duruyordu.
"Adım Drsan, Drsan Sager. Normal bir lise son olarak sizler gibi 18 yaşındayım. Daha önce başka bir ülkede yaşadığım için okul hayatımın öncelerini İngiltere' de tamamladım. Ailemin işleri yüzünden de Alaska' ya yerleşme kararı aldık." diyerek hocaya ufak bir bakış attı. "Geçebilirim sanırım?"
"Geçebilirsin Drsan, ha bu arada ben müzik öğretmenin Bayan Helia şimdiden memnun oldum."
~~~
Zil çalmış herkes Drsan ile tanışmış ben tanışmamıştım. Sessizliği bozan yemekhane de yanımda oturan Laly olmuştu.
"Sence de Drsan ilk günden herkesi kendine aşık etmedi mi Olivia?" sorusu evet denilecek kadar doğruydu. Cevap da evet di zaten.
"Evet, bütün kızlar onunla tanışmak için can atıyor. Sen tanıştın mı?" Derken tabağımda ki sebze yemeğiyle yesem mi yemesem mi savaşı veriyordum.
"Ha evet tanıştım. İyi birine benziyor. Peki sen?" Diye soru sorarak kafamı yemekten kaldırmama sebep oldu.
"Tanışmadım boş kalırsa tanışırız merak etme." Diyerek tabagima kafamı geri eğdim.
"Umarım." Diyerek sözü bitirecekti ki söze devam etti. " Olivia, Drsan sana bakıyor."
Ne bana mı bakıyordu. Neden?
"Neden bakıyor ki?" Diyerek kafamı kaldırıp gözgöze gelmemiz bir oldu. Kafamı önce ben indirdim. "Lan gerçekten bakıyor Laly, yoksa bir yerimde birşey mi var?"
"Yoo her zaman ki güzelliğin Olivia, belki de güzelliğinden etkilenmiştir. Olamaz mı?"
"Saçmalama Laly, benimle oyun mu oynayacak ne güzelliği?"
"Belki bir date'e çıkarsınız ha olmaz mı?"
"Çok gevezesin biliyorsun dimi?"
"Hemde nasıl."
~~~
Dersten izin alıp lavabonun yolunu tutarken arkamdan bir ses yükseldi.Drsan.
"Hey, Olivia!"
Hemen önümü döndüm."Henüz tanışmadık Drsan."
"Tanışmaya gerek yok.Sen beni zaten tanıyorsun Olivia, a pardon yoksa Khalifa Savyer mi demeliydim."
Ne dedi? Senin gerçek ismini söyledi Khalifa!
"Sen, sen, sen de Hans Dumser olmalısın." Sezgilerim çok güçlüydü. Onun anlık ruh değişimlerinden anlamıştım. Ailem onun ruh değişimlerinin göz rengi değişmesinden de bahsetmişti. Gözleri altına dönmüştü.
Peki Dumser' lar kim miydi?
Bizlerin yani vampirlerin en azılı düşmanları..
Translar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRLERİN KILICI
FantasíaVampirlerin Kılıcı, fantastik bir roman düzeyindedir. Kısa kısa bölümler yüklenecektir. Her hafta yüklemeye göre değişime uğrayabilir. Bölümler sarkarsa bir aksilik yaşanmış olabilir. İyi okumalar dilerim. Takipte Kalın!