Tae'dan;
Sabah erkenden kalkmış duş almıştım daha sonra üzerime bir spor kiyafeti giyip evden çıkmıştım genellikle sabahları kahvaltı yapmazdım söföre spor salonuna gideceğimi söyleyerek limuzinin camını kapatmıştim bugün okul yoktu ve bu yüzden rahattım arkada otururken telefonuma mesaj gelmişti açıp baktığımda grubumuzdan geldiğini görmüştüm.
Jiminee~♡
Taee nerdesinn lütfen çabuk gel bu salak hoseok rahat durmuyo yeni gelen 17 yaşındaki çocukla flörtleşmeye çalışıyoGAYİRL'S
Hobii☆
Hiçte bile yalan söylüyo tae inanma sakınJiminee~♡
Yalan mı söylüyorum?! Bendim zaten "pişt tatlı şey senin annen arı mı bal gibi çocuk yapmış" diyen??Hobii☆
E iltifat işte!Taehyung
Jdjdjd gerçekten mi ay gülmekten ölücektim jxjxjdjjdjJiminee~♡
Gül sen gül daha çok gülüceksin sen hem nerdesin sen?Taehyung
Geldim bileee kapıdayımm
Görüldü
Spor salonuna girdiğimde çocuklar herzamanki durdukları yerde duruyorlardı. Grupta jiminin de bashettigi gibi yanlarında bir çocuk daha vardı. Hemen yanlarına gidip sohbete dahil olmuştum.
T- Geldim işteJM- Sonunda, neyse bu jeongin. Yeni tanıştık.
T- Selam jeongin. Ben tae.
JN- Selam, jeongin bende memnun oldum.
T- Bende memnun oldum
H- İsmi gibi kendiside tatlı.
T- Hobi?
H- Neyse gelin başlayalım spora. Jeongin sende yeni başladın galiba sana gösterebilirim neler yapacağını.
T- Ben gösteririm hoseok hadi, sen başla .
H- iyi. Jiminie gel
JM- Tamam geliyorm. Tete görüşürüzz.
T- görüsürüz jimine..
Çocuklar ayrıldıktan sonra jeonginle bir yere geçmiş ona sorular sormaya başlamıstım.
T- Yaşın kaç jeongin?
JN- Ee 17
T- o zaman çok ağır spor yapmana gerek yok. Haftada 1 2 kere gelsen yeterli olur.
JN- Anladım.
T- utangaçsın sanırım biraz.
JN- Evet sayılır. Küçüklüğümden beri pek fazla dışarı çıkmıyorum, asosyalim biraz.
T- Neden?
JN- Babam bu konuda biraz katı biriydi. Okuldan yarım saat bile geç kalsam hemen arıyo, araştırıyo falan.
T- Araştırıyo derken??
JN- Şoförümü arıyo işte nerde niye geç kaldı diye. Öyle işte. Şuan o kadar katı biri değil ama var yine bişiyler. Spora yazılmak istediğimde bile neden? Noldu? Hemen soruşturdu.
T- Ay ben dinleyince gına geldi. Böyle birisiyle yaşanmaz. ( Evlenince gelemeyen pişmanlık hissi)
JN- Ama takılırız yine dimi ben sevdim sizi.
T- Tabi takılırız. Bizde seni çok sevdik. Neyse gel başlayalım spora. Akşama babamın patronu yemeğe gelicek ona yetismem lazım.
JN- Peki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sugar Daddy 🛍
Romance-Taehyung renkli etekler giymeyi seviyordu,chan ise o etekleri çıkartmayı.-