Odama geldiğimde kapıyı hızlıca kapatıp ne yaptığımı sorgulamıştım. Aslında pişman da değildim. Ama yine de içimde bir his vardı. Mutluluk hissi mi yoksa pişmanlık hissi mi? Sanırım bunu sonraki günlerde daha iyi anlıcaktım. Bir kapı sesi duyduktan sonra Bay Chan'ın gittiğini anlamıştım. Camdan dışarı baktığımda arabasına binerken görmüştüm. Acaba o da sarhoş diye mi böyle birşey yapmıştı? I DONT KNOW!!
Daha sonra telefonu elime alıp gruptan görüntülü çocuklarla konuştum ve olanları anlattım. Onların fikirleri beni daha da rahatlatmıştı. Daha sonra pijamalarımı giyip uykuya dalmıştım.
.....
Sabah kalktığımda içimde tahmin edemediğim bir mutluluk vardı. Kalhvaltı için aşaği indiğimde babamı görmüş ve istemeden gerilmiştim. Acaba dün olanları duymuş muydu?GY- Oğlum günaydın. Gel okula gitmeden kahvaltını et.
T- Tamam baba.
Masaya oturmuş bir an önce tabağımı bitirmeye çalısıyordum.
GY- ben erken işe gidiyorum. Bay Chan birşey konuşacağını söyledi.
T- Ne konuşucakmış,😐
GY- bilmiyorum, işle alakalı birşeydir. Hadi sende okula
T- t-tamam
Bay chan'ın Babama bu durumu anlatacağını düşünmüyordum. Çünkü beni o öpmüştü. Ben istememiştim sonuç olarak. Kendini de bu duruma sokmak istemezdi. İçimi bir nebze rahatlatarak okul formamı giyip limuzine binmiş ve okula doğru yol almıştım. Okula vardığımda çocuklarla buluşup sınıfa geçmiş, derslerin bitmesini beklemiştim.
Dersler bittikten sonra jimin,hoseok ve ben üniversite kampüsünde oturmuş kahve içiyorduk kahve acı olduğu için yarisindan sonrasını bırakmıştım aç gözlü arkadaşım hoseok ise bunu kaçırmayıp bardağı kafasına dikmişti daha sonrada dilinin yandığını söyleyerek bağıra çağıra koridorda koşmuştu jiminle bende rezil olduğumuz için kafalarımızı başka yönlere çevirmiş ve hoseok'u tanımıyormuş gibi yapmıştik
Daha sonra jiminle konuşmaya dalmışken sevgilisi üst sınıflardan jungkook gelmişti jimini öpüp yanına oturmuş ve biraz daha sohbet etmiştik.
Orada otururken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştık hoseok'a mesaj atıp gideceğimizi söyledikten sonra koşarak yanımıza gelmişti onları bizim eve davet etmiştim bir tür pijama partisi için tabiki diğer arkadaşlarımızada mesaj atıp eve davet etmiştim Rain,yui,yoongi,felix ve hyunjin geleceğini söyledikten sonra biz benim limuzine binmiş 1 saat sonra eve varmıştık. Eve girdiğimizde içeride babam bay chanla sohbet ediyor aynı zamanda'da iş hakkında konuşuyordu babam bizi görünce el sallayıp yukarıya çıkmıştik bay chan tuvalete gidiceğini söyleyerek bizimle birlikte geliyordu o önde ben ve arkadaşlarımsa arkasındaydık biz benim odama giderken bay chan beni çağırmışti.
C-5 dakika sonra yanıma gel!
Demişti ve beni bırakıp tuvalete girmişti ne olduğunu anlayamamıştım fakat arkadaşlarımi daha fazla bekletmemek için odama gitmiştim tam oturacağım sırada aşağıdaki kapı çalmışti diğerleride geldikten sonra hepimiz bir çember oluşturmuş ve D,C oynamaya başlamıştık herkes D derken ben bir anlık cesaretle C demiştim ki keşke demeseydim rain o kadar kötü bakıyordu ki sanırım bana çok kötu birşey yaptıracaktı..R-Bay chan tuvalete gitti sende oraya git ve onu öp
T-Ne hayatta yapamam
H-Ölünce mi yapacaksın Ha ha ha
Hepimiz hoseok'un bu şakasına karşı göz devirmiş ve konuşmaya devam etmiştik.
Y-Hadi ama tae yaparsın sen
HY-Evettt
F-Sen çok cesaretlisin tae hadi yappp
Herkes ısrar ederken daha fazla dayanamayıp tuvalete gitmiştim kapıyı biranda açmış ve ellerini yıkayan chan'a bakmıştim musluğu kapatıp bana dönmüştü yanına adımlayıp ensesinden tutarak kendime çekmiştim fakat yapamamıştım chan benim tereddüt ettiğimi görünce belimi tutmuş ve o beni öpmüştü birkaç fotoğraf çekme sesi duyunca chan'ı itip koşarak odama gitmiştim o kadar çok utanıyordum ki arkadaşlarım bana gülerken ben utanmakla meşguldüm.
Selammmm yui ve rain karakterlerini kafadan yazdım hayali karakterlerim Kdkdkdkdd
Yui 21 yaşında
Rain 23 yasindaEvett bu kadardıı yorum yapıp oy verin plsss.💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sugar Daddy 🛍
Romance-Taehyung renkli etekler giymeyi seviyordu,chan ise o etekleri çıkartmayı.-