Charakterystyka

5 0 0
                                    

  Imię: Louise
  Nazwikso: Lux
  Wiek: 21
  Lubi: kryminały, wiosnę, słoneczniki
  Wzrost: 175cm.
  Wygląd: rude,długie włosy, przednie pasma włosów są związane w kucyk.  Amberowe oczy. Duża, postrzępiona blizna na lewym policzku, która się ciągnie od ucha do ust. Krzywe palce, umięśniony.
  Pseudonim: Arsen/Sato.
Jak powstał? :Historia Lou jest skomplikowana. Napoczątku miał być... Dziewczyną, ale uznałam, że trudno go nazwać. A poza tym jak będzie mówione o Komenie i Lou to lepiej brzmi barcia Lux.
  Historia : Lou... Miał berdzo mroczną przeszłość. Napoczątku to miała być historia o nim i jego najlepszym przyjacielu (Vincent), ale uznałam, że ta hsitora będzie za bardzo mroczna. Louise był prześladowany, źle zniusł śmierć swojego starszego brata, a do tego ciągły stres doprowadziły go do jednej z okropnych decyzji, ale o niej dowiecie się później!
Urodziny: 29.X
Hobby: gra na gitarze, perkusji

   Imię :Ivan
   Nazwikso :Lux
   Wiek: 20
   Wzrost: 178cm.
   Wygląd: czekoladowe oczy, brązowe, krótkie włosy. Mała blizna na lewym boku czoła.
  Pseudonim : Komen
  Charakter :szalony, odważny, nieprzewidywalny, energiczny.
  Urodziny : 1.IX
  Jak powstał? : wymyślony przypadkiem.
  Historia : Komen nazeżał do tej grupy ludzi, którzy zawsze wpadali w tarapaty, ale Ivan'a wyrużniała jedna rzecz od tej grupy osób. On to lubił. Według niego te wszystkie wpadki, niechciane przygody urozmaicały jego życie, które uważał za nudne. Komen był użytkownikiem Techniki Róży, czyli jedną z trzech najpotężniejszych technik. Jedną z jego wad to, że nie miał pilnej uwagi. Zmarł nieoczekiwanie.
Lubił: koreańskie dramaty(uwielbiał się z nich śmiać), dixit
  Hobby: nauka zagranicznych języków (znał ich trzynaście)

Czternaście Pierścieni Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz