İstek geldiği için yazıyorum <:
Lick'ten
Şu aralar YouTube'da karşıma garip bir çocuk çıkıyor... Videolarını izlerken benim gibi Efsanelerle uğraşıyordu.
Dünyasına girip gezinmeye başladım. Çok garip kişiler vardı...
İki tane ev gördüm ve gizlice onları izledim.
İkisinde videolardan tanıyordum ama ona ulaşmak için yanında gezen portakaldan kurtulmam gerek...
B-bekle neden böyle düşünüyorum ben? Ondan hoşlanıyor muyum?
Onları uzaktan izlemeye devam ederken arkamdan sert bir yumruk yedim. Gerisi karanlık...
Uyandığımda etrafta bakındım. Hareket edemiyorum... F5 ile kendime baktığımda bir yere bağlandığını fark ettim.
Bir şeyler yazdı fakat ne yazdığını anlamadım.
-hey! Orada ne yapıyordun?
CEVAP VER BANA!-? (İspanyolca) Ne diyorsun?
-urgh!
Daha sonra gittiler. Bunun intikamını alacaktım. Tercümanım beni kurtardı. Köyden 1000-2000 blok uzaklaştıktan sonra bir alan inşa etmeye başladım.
Her yerde Boralo'nun fotoğraflarını astım. Bobby, Samantha ve diğerlerinin üstünde ise x vardı. Boranın fotoğrafları ile yol yapıp onları izlemeye başladım.
EVET! bu işe yaramıştı. Bora içeriye girdiğinde kapı kilitlendi.
Diğer arkadaşları kapıyı açmaya çalışırken hepsini tutuklandım
~smuthumsu
İçeriye girdim. Orayı inceliyordu ona yaklaştım. Düşüyor gibi olduğunda onu tuttum ve yüzümü yüzüne yaklaştırdım. Dudaklarını inceliyordum. Bir süre sonra dudaklarım dudaklarını buldu.
~smuthumsu bitti
Bir anda kapı kırıldı ama önünde engeller belirdi asla buraya giremezlerdi. Bariyerlerin önünü siyah blokla kapadım.
VEE ORADA COK GUZEL SEYLER YAŞANDI!
Bitti.