4.BÖLÜM:İLK OKUL GÜNÜ

2 0 0
                                    

≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~
Odama dalan annem söylenmeye başladı."Ben daha beş dakika önce gelmedim mı?Hala uyuyorsun bı de kalk sana kızım!"Annem perdelerimi açmış odam güneş ışığıyla dolup taşıyordu."Offf tamam anne kalktım."Annen dik bir bakış attı."Okulun ilk günü okula geç kalmakta ne demek?"Söylene söylene odamda çıkınca rahat bir nefes verdim.Yatağımı düzeltip hızla banyoya koştum.Evet gerçekten koştum çünkü kahvaltı saatine 10 dakika kalmıştı!!!!Elimi yüzümü yıkadım.Akşam hazırladığım gri eşofmanımı,beyaz tişort ve gri bir ceket giyip kızıl uzun saçlarımı yukardan at kuyruğu yaptım.Kendime son kez aynada bakıp aşağı indim.Kahvaltıya tam zamanında yetiştim.Çantamı sandelyeme takıp kahvaltımı etmeye başladım.Okulum babamın iş yerine yarım saat uzaklıkta olduğu için beni okula babam bırakacaktı.Kahvaltımız bittiğinde annemin nöbeti vardı.Nöbetlerinde nefret ediyordum.Gece evde olmayacaktı.Çantamı alıp anneme okulun ilk günü öpücüğü verip çıktık.Arabayla okula varmamız tam tamına 13 dakika sürdü.Bu arada saat ve dakikalara takık bir insanım.Ne saçma şeylere takık bir insanım ben.Okula geldik.Babam müdür ile son kez konuştu.İlk dersimiz Edebiyat idi.Sabah sabah edebiyat mı işlenir ya offff.Sınıf öğretmenimizin branşı fizikmiş.Ders başlayalı on dakika olmuştu.Koskocaman on dakika!!!Fizik hocası beni sınıfıma yani 10/C'ye getirdi.Sınıfın kapısını çaldı.İçeriden "Gel!"sisi duyulunca kalbim deli gibi çarpıyordu.İçeri girince öğretmenim ders öğretmeninden izin alıp sınıfa döndü."Evet sıpalar beni dikkatle dinleyin."Sıpa diyince kahkalarla gülesim geldi."Evet size bahsettiğim yeni arkadaşınız.Kendini tanıt sonra boş yere oturursun."Başımı olumlu anlamda salladım."İsmim Almina Kaya.16 yaşındayım.Buraya Mersin'den geliyorum."Söyliycek başka birşey olmayınca sınıf öğretmeni sınıftan çıktı.Koca sınıfta sadece bir boş yer vardı.Boş sıraya ilerledim.Çanta vardı.Yanımda oturan çocuk oturabilmem için çantasını çekti.Oturduğumda kalp atışım normale inmişti.Kalem kutumu çıkardım.Kitaplarım bir sonraki tenefüs müdür tarafından verilecekti.O yüzden bu ders sadece hocanın yüzüne boş boş bakıp kafa salladım.Zil çaldığında kimseyle kaymaşmak istemediğimi belli ederek müdürün yanına gittim.Müdürden toplasan toplasan 10 kitap aldım.Hepside ince kalın yoktu.Sınıfa geldiğimde kızlar toplaşmış makyaj malzemeleri hakkında konuşuyorlardı.Erkeklerin çoğu yoktu.Dört tanesi de toplanmış bir şey konuşuyorlardı.Ama benim sıramda!Sırama vardığımda "Çekilir misin sıramdan."Yanımda oturan dağınık siyah saçlı,siyah gözlü çocuk konuştu."Oturmalarını ben söyledim."Neee? Oldu paşam başka ne istersin çay,kahve?"Benim nereye oturmamı istersiniz efendim?"Alayla söylemiştim.Araları da kahverengi saçlı ve gözlü çocuk konuştu."Evet abla biraz sinirli kendiside."Bu çocuk dediklerini duyuyormuydu?"Pardon da benim sıram.Kalkarsan sevinirim."Yanımda oturan çocuk konuştu."Benim adım Kuzey.İsmimi bilmen için söyledim."Yanındaki kahverengi gözlü çocuğu gösterdi."Buda en yakın arkadaşım Burak."Arkada duran ikizleri gösterdi."Ela gözlü olan Ahmet,mavi gözlü olan Murat."Zil çalınca Kuzey denilen çocuk konuştu. "Burak knk biz senle sonraki tenefüs görüşelim mağlum."dedi ve kafasıyla beni işaret etti.Bense gözlerimi devirdim.Son teneffüste Kuzey denilen çocuk eliyle omzumdan tutup kendisine çevirdim.Sinirli bakışlarımı atarken o"Sınıfa hoşgeldin kızıl."

Saat 04.04Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin