3.BÖLÜM:İLK GECE

1 0 0
                                    

Selam arkadaşlar.Öncelikle bir sorum olacak.Size nasıl seslenmemi istersiniz?Canlarım mı?Arkadaşlar mı?Yoksa aşklarım mı?Başka şekilde istiyorsanız yorumlara yazın lütfen.Bu arada yazım hatam olursa söyler misiniz?Sizce kitap nasıl gidiyor?Bence iyi gidiyor neyse yine çok konuştum.İyi okumalar dilerim❤️❤️❤️
🐚🕸️🐚🕸️🐚🕸️🐚🕸️🐚🕸️🐚🕸️🐚🕸️

Artık evdeydik.Evde biz yokken eşyaları yerleştirmişler.Herkes kendi halinde ev nasıl eşyalar tam mı onu kontrol ediyorduk.Kendi odamı bulmam biraz zordu.Bu ev gerçekten Mersin'de ki evimizden büyüktü.Odama girdiğimde karşımda hani dizilerde olur ya pencerenin önüne otururlar.Bu gerçek miydi?Gerçekten çok güzeldi.Eski perdelerim yoktu.Beyaz tül perde vardı.Çok hoş ve sadeydi.Tam benlik.Bilgisayar çantamı ve sırt çantamı yatağımın üstüne koydum.Sonra resmen koşarak pencerenin önüne oturdum.Oturduğum yere puf gibi birşey koymuşlar çok yumuşaktı.Yastıklar da gayet güzeldi.Uşaktan,İzmir'e gelmemiz normalde üç buçuk saat sürecekti.Fakat biz ylda kaybolduğumuz için yol tam olarak beş buçuk saat sürdü.Şuan saat 17.35 idi.Pecrenin etrafı duvarın içine kitaplık yapılmıştı.Kitaplarımı kargo ile eve gelecekti.Bu yüzden içim rahattı.Odamın kapısı çalınınca "Gel!"dedim.Kapı açılınca annem ile babam içeri girdi.Bsbam"Beğendin mı?"Gerçekten güzeldi."Evet çok güzel baba."Annem bana geldi ve kollarını açtı.Küçük kızı gibi kollarının arasına girdim.Annem"Alminacım sana güzel bir haberim var"Merakla yüzüne baktım."Her odada banyo var.Artık banyo için yürümek zorunda değilsin."dedi ve büyük bir kahkaha patlattı.Bense ona dik dik bakıp kollarının arasından çıktım.Babam da bu kahkahanın içine girdi.Odanın içine göz gezdirdim.Beyaz bir kapı görünce ayaklarımı sürte sürte kapıya ilerledim.Açınca gerçekten banyo olduğunu öğrendim.Annemin bunu söyleme sebebi ben tuvelete veya banyoya yürümeye ve çoğu şeye üşenirim.Banyo da beyaz ve gümüş renkleri hakimdi.Ben banyoya göz gezdirirken annemler temizlik yapmak için gittiler.Bende banyodan çıkıp odama bir daha hayranlıkla bakıp anneme yardıma gittim.Annem evin ortak banyosunda bez ıslarken buldum."Yardım edeyim mi?"Annem başını bezden kaldırıp bana baktı."Sadece toz alıcam diğer vilada işini ev sahibi kendi yapmış.Şaşırtıcı değil mi?"Başımı olumlu anlamda salladım.Annem banyodan çıkmadan önce elime bir ıslak bez ve kuru bez tutuşturdu.Ona baktığımdaysa yüzünde kocaman bir sırıtma vardı.Elimdeki bezleri alıp odama gittim.Makyaj masamı,çalışma masamı,boy aynamı,banyoda ki aynamı ve diğer eşyaları sildim.Bunu yaparken resmen iki-üç avuç toz çıktı.Eşyalar gerçekten çok tozluydu.İşimi bitirdiğimde saat 20.39 idi.Telefonumu yatağın üstünden alıp aşağı indim.Aklıma gruba mesaj atmadığım gelince gruba girdim.
Okurlarrrr:
Almina:Tüm arkadaşlarımın bilgisine İzmir'de evimin koltuğunda sağ bir şekilde oturuyorum.'gülmekten gözleri dolan surat ifadesi'
Gruptan çıktım.Annem çok özel bir yemek yapmış olmalı ki tabakların üstü kapalıydı.Garip."Anne ne yemek yaptın?"Annem kocaman sırıtmasıyla cevap verdi."Herkes yemeğe!Birazdan görürsün."Babam ve ben yerlerimize oturup annemin izin vermesini bekledik."Yiyebilirsiniz artık "Tabağın üstünde kapağı aldığımda tabakta hamburger duruyordu."Aaa yesenize ne bakışıyorsunuz tabaklarınızla."Tabağı kenara koyup yemeğimizi afiyetle yedik.Babam beni İzmir Fen Lisesine kaydımı yaptırmıştı.Ailecek televizyon izlerken saate baktım.Saat 23.07 idi."İyi geceler.Ben yatıyorum.Malum yarın okul var."İkisi de başlarını olumlu anlamda sallayıp televizyona geri döndüler.Odama çıktıktan sonra sırt çantama bir defter,bir yolda okurum belki diye aldığım kitabı,kalem kutuma kalemlerimi koydum.Çantam için anahtarlık seçtim.Ben bir anahtarlık ve rozet hastasıyım.Anahtarlığı fermuarına rozet ise küçük gözün önüne taktım.Yıldızlı siyah pijamalarımı giydim.Ayna da kendime baktım.Yarının güzel geçmesini dileyip uyudum.Bu gün benim yeni hayatımda ki ilk gecem.

Saat 04.04Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin