10

33 3 7
                                    

hoseok: seni geçen
gün uyarmıştım demi
çabuk resim odasına gel

yoongi: neyden
bahsediyorsun

hoseok : sana gel dedim
(görüldü)

----------------------

Yoongi

Arkadaşlarıma bir şey demeden oturduğum masadan kalmış hoseok dediği yere gidiyordum ne olacak merak ediyordum yine ne derdi vardı benimle oysaki hiçbirşey yapmamıştım yeni edindiğim arkadaşımla oturmaktan başka suhoyla derdi neydi anlamamıştım bir kaç günden beri ne zaman bir araya gelsek hoseokun bakışlarınıda üstümde hissediyordum aramızın kötü olduğunu bilmesem beni kıskandığını bile düşünecektim ama o kadar imkansızdı ki .

Odanın önüne gelmiş ve kapıyı açıp içeriye geçmiştim ortalık biraz karanlıktı etrafıma bakınırken hoseokun üstüme geldiğini görmüştüm ama o kadar hızlı gelip boğazıma yapışmıştıkı neye uğradığımı şaşırmıştım benden o kadar nefret ediyordu ki öldürecekti beni sevdiğim adam beni kendi ellerinle öldürücekti.

Elleri boğazımdayken gözlerinden yaşlar akıyordu ben bunları görüyordum ama sanki konuşma yetimi kaybetmiştim  "neden " demişti "neden bunu yapıyosun bana" ben ne yapmıştım ki ona onu sevmekten  başka " neden beni çaresiz bırakıyorsun " diyip boğazımdan ellerini çekip yere çökmüştü ben burda son nefesimi vereceğimi düşünürken o karşımda ağlıyordu acımış boğazımı elimle ovmuş bende yere çökmüştüm " neyden bahsediyorsun" diyince sadece suratıma bakmıştı  " yoongi dayanamıyorum " " banada söyle hoseok ne bu halin neden bana böyle yapıyorsun " diyip bende onun gibi oturmaya başlamıştım " ben yaptıklarım için özür dilerim isteyerek yapmadım " işte böyle demesini beklemiyordum belki hakaret ederdi belki  beni döverdi ama ağlayarak özür dilemesi gerçekten beklenmedikti.

"Neden şimdi bu özürün" " seni hiç kimseyle yakın görmek istemiyorum" daha fazla şaşıramazdım nolmuştu bugün hoseoka " neden" "çünkü ne kadar istesemde sana karşı koyamıyorum " diyip beni kendine çekmişti o kadar sıkı sarılıyordu ki kemiklerim kırılacaktı  ama o kadar güzeldi ki ona karşı koyamamış bende sarılıp saçını okşamaya başlamıştım.

" sen beni seviyor musun hoseok"  kafasıyla onaylamıştı "neden böyle davranıyordun o zaman o kadar kalbimi kırdın ki " " ben özür dilerim seni  ilk gördüğümden beri karşı koyamadım ama olmaz dı çünkü ailem o kadar katılar ki ikimizide öldürürlerdi"  sırf ailesi yüzünde  mi dört seneden beri düşmandık bir birimize  " hoseok bana bir kez gelseydin ben sana onlarca kez gelirdim" " bilemedim" " nolcak şimdi ailen öğrenmez mi" " artık umrumda değil senin başka birileriyle temasta olmana katlanamıyorum ve yaptığım bütün herşey için özür dilerim " " seni kolay kolay affetmeyeceğim" " biliyorum ama kendimi affettireceğim seni artık üzmeyeceğim" diyip dudaklarıma atılmıştı.

Gerçekten bu yaşadıklarımıza inanamıyordum çünkü buraya gelirken  beliki birbirimize zarar veririz diye düşünmüştüm ama hoseokun bu ani aşk itirafı beklenmedikti bundan sonra bizi neler bekleyecek çok merak ediyordum.


HELLOOO

NASIL OLMUŞ BİLEMEDİM

AMA OLDU GİBİLER

ŞİMDİ HOSEOKU SÜRÜNDÜRME VAKTİ

YORUM BEKLİYORUMM


YORUM BEKLİYORUMM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My enemy and My lover (SOPE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin