2.bölüm

27 3 1
                                    

Denizden

Güne fazla enerjik kalkmıştım , bugün yeni bir gün yeni bir yaşam , yeni bir enerji bugün herşeyin değişip yeniden doğduğum gün olabilir.

Eşyalarım her şeyim hazır ama önce iş görüşmesine gidip işi almalıyım.

Eve son kez bakıp çıktım yeni hayatıma adım adım ..

Azradan

Hastanede açtığım gözlerm sinir doluydu ne cürret ile itmişti o beni ..

Yanı başımda duran kızlara baktım hepsi ayrı bir uykusuz gözüküyordu..

A; kızlar ne zaman çıkıyoruz .
Soru sormamla hevesin atılmasır bir oldu
H; ay azra şükür uyandın gece den beri beklşyoruz başına darbe aldıgın için öyle kolay çıkamazmışsın doktoe gelsin o söylecek bize .

A; iyi hadi siz eve gidin dinlenin...
Desemde dinlemediler ve doktor geldi bir kaç tetkik yapıp çıkışımq isin verdi .

Kızlar öncw beni eve getirdiler sonra kendileri eve çıktılar .

Ev bok götürüyordu nerde kaldı bu hizmetçi pöf telefonumu alıp hevsi aradım hizmetçi bir kaç günlük izin almıştı sözde 2 hafta oldu amk

A; heves hizmetçi neden gelmedi amk
H : he o dün işi bıraktı ama hiç sıkıntı yok yarım saate yeni hizmeyçi gelcek ama azra bu yatılı kalacak

A: hayda neden yatılı ?

H; ezgiyi tanırsın onun arkadaşı zor durumdaymış evden taılmış ezgi rica edince kıyamadım sen kimseyi istemezsin diye bizde kalsın dedik kızlar ile ..

A; iyi düşünmüşsünüz (arkadan çalan kapı ile hevesin telefonunu kapattım )
Heves kapat geldi herhal

Kapıyı açmaya gittim amk ya başım çok ağrıyor o kızı bir bulsam ebesine kadar sikicem .

Kapıyı açmam ile boncuk ile karşılaşmam bir oldu .

A: sefa getirdin boncuk ben de tam seni nasıl bulacağımı düşünüyordum
O sadece baka kalmıştı .
Denizden

Ezginin attığı konuma geldim lakin çok farklı bir yerdi iki ev birbirine hem bağlım hem değil .

Zile bastım kapı açılınca kala kaldım bir taraftan çok mutlu oldum katil değildim ama bakışları çok sertti

Sözünü dıyduktqn sonra gitmye yeltendim lakin izin vermedi kolumdan tuttup içer çekmesi ile korkmuştum .

A; dur boncuk dur nereye önce seni bir halleticem sen kimsin lan beni itecek cesareti buldun .

Napacaktım ben korkuyordum ama belli etmemeliydim .

D: özür dilerim bırak gideyim .

A; yok polise gidelim  demesiyle lafını böldüm

D: lütfen polis olmaz bak lütfen..

Azradan

Ötlek karı korkmuştu ama şanslı ki ben polisler sevmem kendi işimi kendim görürüm .

A; peki öyleyse siktir git .

Dememle safım inandı ve yere düşen çanstasını almaya yeltendi

A; ama önce özür karşılıgında şu evi temizle ee sonra yan tarqftq kızların evi var orayı da temizle sonra siktir git .

D; tamam .
Boncuk evi temizlemeye başlamıştı ama o temizlerkem ben dağıtmaya devam ediyordum .

A; boncuk bana bir kahve yapsana .

D - adım deniz.

A: ee biliyorum ne olmuş adına

D : nereden ? Boncuk diyip duruyorsun ondan demek istedim .

A: dün boncukçum beni itmeden önce demiştin ama senin farkında olmadıgın şey ben sarhoş değildim .
Ben içerim ama sarhoş olmam .gözlerin birer boncuk gibi ve patron ben olduguma göre istediğimi derim .

D : peki benim işim bitti sayılır kahveni yapıp çıkayım kızlar demiştn evi nerdeydi .

A : he bitti yani işin yan tarafta 😏

Kahvemi verip kapıya yönelmişti  lakin gitmesi hiç istemiyordum saate geç olmuştu .

A: boncuk dur

D: efendim

A; kızlar bu gece evde olmayacakrı sen şu sağdakı odaya yerleş yarın yapsrsın orayı .

D: ben gideyim yarın geliirm o zaman

A: nereye gideceksin ki deniz evsiz oldugunh biliyorum  kalacaksın dediö kapandu ...

Deniz odaya gittiğinde bende gülmüştüm .

Noldu lan bana hani kızın ebesine kadar sikecektim o zaman gece bir süpriz yapalım 😏😏

İyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum :)

ZEMHER-İ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin