21 septembrie, scoala a inceput deja de o saptamana. Ohh chiar nu am chef de scoala, stiu ca toata lumea o sa se uite cu compasiune si mila la mine, urasc asta. Trebuie sa recunosc ca eu si prietenele mele suntem destul de populare in liceu, toate 4 facem parte din grupul de teatru si suntem destul de bune. Am avut cateva piese si muzicaluri grozave, iar asta ne-a facut cunoscute in toata scoala. Cu toate astea noi nu ii tratam pe ceilalti cu superioritate, cum fac majoretele de exemplu.Mama: Esti gata???Tea: Nu..dar asta nu inseamna ca nu o sa merg. Am spus eu incercand sa schitez un zambet.
Mama: Eii hai, totul o sa fie bine. Nici eu nu sunt pregatita sa merg la munca. Grabestete te duce eu cu masina.
Tea: In 5 minute cobor, mama.Dupa jumatate de ora eram in fata scolii. Ohh as fi vrut sa fiu inca in pat.
Mama: Sa ai o zi buna, draga mea!
Tea: Multumesc, mama. Si tu. Pa pa!Nici nu am iesit bine din masina ca un tip da peste mine.
Tea: Hey, tu nu te uiti pe unde mergi???Am tipat eu la el.
Tipul: Scuza-ma, nu te-am vazut, ma grabeam sa ajung la ora, si sa aplecat sa imi i-a geanat de pe jos.
Tea: Pai fi mai atent, nu poti sa mergi dand peste lume, am spus eu destul de nervoasa. Si atunci i-am vazut ochii.Erau verzi si ma priveau atat de bland.semanau izbitor de mult cu cei ai tatalui meu.
Tipul: Imi cer scuze inca o data, a spus el vazand ca sunt nervoasa si incercand sa ma imbuneze cu o privire si un zambet adorabil.
Tea: Ok, nu te mai uita asa la mine.
Tipul: Asa cum?
Tea: Asa..ca si cum ai vrea sa ma..cuceresti.
Tipul: Daca as vrea sunt sigur ca as putea *a spus el razand* .Trebuie sa plec, intarzii la ora, ne mai vedem.
Tea: Ooo da, nu cred ca ai vreo sansa, am spus eu vazandu-l cum se indeparteaza. Ce ingamfat.
Daiana: Un ingamfat frumos, ai vazut ce par carliontat are? A spus Daiana din spatele meu. E adorabil.
Tea: Nu vad nimic adorabil la el, desi ochii lui mau fermecat, sau mai bine zis mau tulburat. Oricum cine e, nu l-am mai vazut in liceu pana acum, dar mi se pare cunoscut.
Daiama: Nimic adorabil???Da sigur.
E Harry si normal ca ti se pare cunoscut. Mai sti formatia aia One Direction, care sa lansat acum 6 luni. Obisnuiam sa le ascultam mereu melodia WMYB.
Tea: Aaaa, da..
Daiana: Pai baietii au ajuns foarte de populari in tara, cat ai fost plecata au aparut la multe emisiuni, in multe reviste si au avut concerta in tara. Oricum s-au mutat toti in Londra, pentru a putea munci mai bine la noul album, dar mai au un an de scoala, iar parintii lor i-au lasat sa se mute aici numai daca termina scoala. Si acum invata toti 5 in liceul nostru.
Tea: Wow, avem 5 celebritati in scoala???
Daiana: Da, asta am vrut sa iti spun ieri.
Tea: Ohh asta ne trebuia alti fitosi. NU ne sunt deajuns cele 5 mimoze(adica majoretele), acum avem si varianta lor masculine.
Daiana: Ohh nu cred ca sunt asa, adica nu e ca si cand ar fi vorbit cu noi sau ceva de genu'..ohh sper sa nu fie si ei asa.In timpul acesta noi mergeam incet incet spre scoala, cand ne-am intalnit cu celelalte 3 fete. Vero se intalnise deja cu Nina si Dizz .
Nina: Hey, fetelor!
Daiana: Buna!
Tea: Ma bucur sa vad ca vati imprietenit atat de repede.
Dizz: pai Vero e foarte de treaba, nu avem cum altfel.
Nina:Daiana, i-ai povestit???
Daiana: Da, dar ghici ce, Harry a dat peste ea, a spus Daiana razand.
Nina, Dizz: CE???Wow!!!
Tea: Da, e un nesuferit.
Nina:Un nesuferit celebru dupa care toate fetele din liceu mor.
Tea: Si ce daca? Stiti parerea mea despre persoanele de genul lui.Nu le sufar.
Vero:Dar de unde sti ca e asa, nici nu il cunosti.
Tea:2 minute mi-au fost suficiente ca sa imi dau seama ca este un ingamfat.
Vero: Mie Liam mi se pare chiar dragut, a spus ea usor timida.
Tea:I-ai cunoscut?
Vero: Mi-ai povestit fetele de ei si au trecut toti 5 pe langa noi. Sunt atat de frumosi si par de treaba, adica ne-au salutat.
Tea: Mdea..sunt sigura ca sunt obisnuiti sa aiba toate fetele la picioarele lor. S-or fi gandit ca daca va saluta lesinati la picioarele lor.
Dizz: Hei ce e cu atitudinea asta atat de negativa?Tu nu esti asa, incerci mereu sa vezi partea buna intr-o persoana.
Tea: Eii poate ca nu mai sunt asa. Si oricum stiti si voi ca am dreptate.
Haide-ti la ora, intarziem!