0.3

239 13 4
                                    

Sabah kalktığımda saat 9.24'tü. Abim mesaj atmisti kahvaltıya çağırıyorlardı. Hemen abimin aradım.

"Alooo. Abişiiim kahvaltı teklifi hala geçerli mi?"

"Geçerli kuzum bir saate evde ol."

"Tamamdır optumm Gözde ablayı da öp benim icin"

"Bay bay."

Telefon konuşmasından sonra hızlı bir duş aldım. Saçlarımı kuruttum zaten kendiliğinden hafif bir dalgası olduğu için şekillendirmeye gerek duymadım. Altıma gri eşofman üstüme de beyaz bir crop giyindim. Çantama gerekli eşyalarımı koyduktan sonra evi son kez kontrol edip evden çıktım. Ayna da bir fotoğraf çekip storyme attım.

eylulkahveci

Storyme yanıt gelmişti otobüse binip hemen baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Storyme yanıt gelmişti otobüse binip hemen baktım.

kenanyildiz_official
Sen geliyor musun İrfan abilere kahvaltıya?

Siz
Eveeet
Sen de mi oradasın?

kenanyildiz_official
Aynen

Bu mesaja "💖" ifadesini bıraktınız.

Abimlere varınca kapıda beni Gözde abliskom karşıladı onu görünce hemen sarıldım.

"Ayy ablam çok özlemişim yaa"

"Bende civciv bende"

içeri geçtiğimde bh kadar kalabalık olmasını beklemiyordum. Milli takım sezonu yaklaştığı için milli takımdan çoğu kişi buradaydı. Yani ana baba günü gibiydi. Semih'i gördüğümde sevindim çünkü en yakın arkadaşlarımdan di. Benden bir yaş küçük olduğu için abla dedirtiyordum tabikisi de.

"Oyyyy Semihim de burdaymışşşş ablasının bir tanesiii"

Diyip semihe sarıldım. Birden üzerimde ters bir bakış hissettim ve kafamı kaldırdığında o bakışların kenandan geldiğini anlamak çok zor değildi. Tam bir şey diyecektim ki Cenk abinin konuşmasıyla bölündü.

"Ooooo Eylül hanım yüzünüzü gören cennetlik"

"Ay abi saçmalama biliyorum beni çok sevdiğinizi"

''Manyak kız gel buraya" dedi ve onunla da sarıldık. Anladığım kadarıyla bugün bu sarılma faslı baya uzun sürecekti. Herkesle selamlastiktan sonra sıra kenana geldi. İtalya'daki döndüğünden beri arkadaştan öte buluyordum. Her hareketi çekici gelmeye başlamıştı Aslında bu duyguları duymak istemiyordum çünkü karşılıksız olduğuna emin gibiydim. Yanına gittim ve

genç yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin