Sophia Becker
Dün tam olarak bu saatlerde, Joshua Kimmich ile karşılaşmış ve ona "niye attığın gole bu kadar sevindin" tepkisini göstermeme rağmen beni Şampiyonlar Ligi maçına çağırmıştı..
Bu anlattıklarım belki bir rüya veya okuduğum hikayenin satırları mı bilmiyorum ama bana 2 gün önce, bunları yaşayacaksın dense herhalde dalga geçerdim..
İşte, hayatta bu değil mi zaten? Olmaz, yapmam, dediğin her şeyi yaptığın bir evren değil mi?
Ve ben tam olarak; Halaand formamı giyip, stadyuma doğru yola çıkacaktım..
Dortmund, ben ve ailemin bir tutkusuydu.
Babam, tribün liderlerinden birisiydi..
Dedem, efsane futbolcularındandı.
Büyük dedem ise kulüp tarihinde ilk şampiyonluk yaşayan kadrodaydı.. Yani biz; Dortmund'un ete, kemiğe bürünmüş haliyiz.Dün daha iyi haberleşmemiz adına, Joshua'ya numaramı vermiştim ve gelen mesajla yola çıkmıştım.. yürüme mesafesi, 10 dakikaya stadyumun önündeydim.
Joshua Kimmich; Selam! Umarım iyisindir ve maça geliyorsundur Sophia. Senin için, locadan bir yer ayırdım sana gönderdiğim görseli, güvenliğe gösterirsen seni hemen locaya alır..
Mesajın ardından gelen görseli, en yakın güvenliğe gösterince, bana locaya kadar eşlik etmişlerdi..
-Locaya geldim, Joshua.. Umarım, city kazanır.. bol şans!
Joshua Kimmich; Sophia bir anlaşmaya ne dersin?
-bilnem, şartlar nedir?
Joshua Kimmich; Eğer bugün gol atarsam, seninle başbaşa randevuya çıkmak isterim.
Eğer, City kazanırsa senin istediğin bir şeyi yapacağım.-Bir şeyi mi, City'e gelir misin?
Seni City taraftarı olarak, transfer ediyorum. :)Joshua Kimmich; Sophia, + olarak, randevuyu istediğim yerde yapmak istiyorum.
-Şayet gol atarsan istediği yerde, istediğin zamanda randevuya geleceğim.
___________________
O kadar uzun zamandan beridir bölüm yazmadım ki, unutmuşum böyle bir kitabımın olduğunu.. umarım, beğenirsiniz. Öpüyorummmm <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans, Joshua Kimmich
FanfictionTanıdık gelen siması ile gözlerimi kapattım ve aklıma gelen ilk soruyu sordum. Sophia Becker: Gol attıktan sonra niye o kadar tepki gösterdin? Zaten 3-1 yeniyordunuz? Joshua, belli belirsiz gözlerime bakıp ne demek istediğimi anlamaya çalıştı.. An...