Selam millet. Ben Nero. Ortak hesabımızda yazacağım ilk kitap. Umarım beğenirsiniz...Yorum ve Votelerinizi bekliyorum.
Medyada sevgili karakterlerimiz var. İyi okumalar ^-^
~
Akihito'dan
Lanet olası gün tekrar başlamış ve erkenden o lanet olası sarı,parlak güneş yine doğmuştu. Tanrım. Bundan nefret ediyorum.
Söylenirken yatağımdan kalkıp üstümü değiştirdim. Normalde öğlenden önce uyanmam. Ancak bugün arkadaşlarımla buluşacaktım. Normalde buluşmaya da gitmezdim. Ancak fazla önemli olduğunu söylediler. Biraz da meraklıyım işte...Herneyse.
Saat 11:31'di. Kapişonumu sırtıma geçirip dışarı çıktım. Yanıma anahtar ve telefonumdan başka hiç birşey almamıştım. Alacak bir şey de yoktu gerçi.
Kendi kendime söylenirken karşıdan geçen Kanade'yi gördüm. Her zamanki gibi kendini saklamaya çalışıyor,yere bakıyor ve birine baktığında kızarıyordu. Fazla çekingen ve utangaçtı,fakat iyi çocuktu.
Saçlarımı düzeltip onun yanına koştum.
"Kanade!"
Kanade fazlasıyla kızarmış suratıyla yavaşça bana baktı.
"U-uh...sen miydin Aki. Selam."
"Sana da. Hey nereye gidiyorsun?"
"Fumika,kafeye çağırdı. Önemli birşey olduğunu söyledi."
"Ah,bana da. Ne olabilir ki bu kadar önemli olan?"
Fumika'nın çağırdığı kafeye doğru ilerlerken,Kanade gözlüğünü düzeltti;
"Hiç bir fikrim yok."
Cidden. Beni bu saatte uyandırıp,kafeye çağıracak ve artı Kanade'yi de çağıracak kadar önemli olan neydi ki?
...
Kafeye vardığımızda,Fumika ve Minori'nin bir masada oturup konuştuklarını gördük. Yanlarına doğru ilerlerken Fumika ayağa kalkıp bize el salladı.
Masaya yerleşirken;"Ne bu önemli konu?"
"Çok sabırsızsın."
"Söylede gitsin. Umarım beni bu saatte uyandırmana değer."
"Tamam tamam."
Ardından Fumika,elinde tuttuğu gazeteyi önümüze koydu.
En büyük başlığa baktım."DENEK ARANIYOR"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Virüs
Paranormal4 arkadaş maceraya atılmak ister. Sizce bir deneye denek olmak nasıl bir macera? "İyi eğlenceler..."