one

20 4 8
                                    


"bari okulun son gunu gec gitme, allahim sen sabir ver ya"

"annecim kafami sisirmez misin?? zaten dun nasil
uyumussam alarmi bile duymamisim"

"ayi gibi yatiyorsun da ondandir"

"aa cok ayip annecim insan kizina oyle der mi"

"cok konusma da git elini yuzunu yika sonra gel
yemek ye"

Jennie okulun ilk gunu bile gecikmeyi basarmisti. ama o kadar da umurunda degildi sonucta okul gec gitsen en fazla sikayet ederler olur biter.

Jennie hizli bir sekilde banyoya kosup elini yuzunu yikadi. isi bittiginde ise annesinin yanina gidip, yanagindan bir makas aldi. gercekten cok tatliydilar. boyle atistiklarina bakmayin annesi Jennie'ye, Jennie de annesine cok deger veriyordu. onlarin birbirilerinden baskalari yoktu. Jennie cok kucukken babasi onu terk etmis,annesi tek basina buyutmek zorunda kalmisti. her ne kadar guclu olsa da Jennie bu konu hakkinda oldukca hassasti. herkesin hassas noktasi vardir, kalpsiz kisilerin bile.

Jennie agzina bir iki lokma atip cignemeye basladi.

"oturup duzgun yesene sunu Jennie her yere doktun"

Jennie agzinda ki lokmalarla konusmaya calisti

"gec kalicam anne sonra hep bana kiziyolar sanki ne yaptiysak alt tarafi okul amina koyayim"

"hey kufur etme demedim mi"

"ay affedersin anne agiz aliskanligi ya"

son bir kez annesinin yanagindan optukten sonra ayakkabilarini giyinip okula taraf gitmeye basladi.Jennie sokakta yururken araba,insan tarzi sesleri duymayi pek hoslamadigi icin her yolculugunda ona mutlaka bir sarki eslik etmek zorundaydi, yoksa gunu cok kotu gecer ve gun sonunda huysuz olurdu.

Jennie istedigi sarkiyi bulmaya calisirken aniden birine carpti. gozunu telefondan ayirip ona bakti ve

"yavas be" dedi

o sirada sari sacli,ismini bilmedigi uzun boylu ve oldukca goze carpici guzelligi olan kiz lafa atildi

"asil sana yavas onune baksana"

"ya bi git kizim sabah sabah ugrastirma insani"

"allah allah bana carpan kisi sensin benim mi sucum oldu simdi"

"hic cekemeyecegim seni suan"

"sanki ben sana cok merakliydim havalara bak ukala"

"ukala mi??"

Jennie buyuk bir kahkaha patlatti

"tanimadigin biri hakkinda oznel dusuncelerini, ki etik olmayan oznel dusuncelerini soylemek komik olsa gerek"

"inan senin 5 saniyede nasil biri oldugunu cozdum zaten"

"sen yine de umutlanma sari kafa"

"simdi de sen yaptin iste"

"en azindan ben gercek olan seyi soyledim"

tam konustuklari sirada Jennie'nin bekledigi otobus geldi

"neyse sari kafa benim gitmem lazim umarim gorusmeyiz"

"sanki merakliydim sana ve benim bi ismim var"

"tamam sari kafa"

Jennie hemen kosup otobuse bindi

"gicik sey ya"

sari sacli kiz oldugu yerde sayiklarken bir arama geldigini duydu ve elini telefonuna atdi

"nerdesin sen thomas?? kac saattir seni bekliyorum
zaten okula gec kaldim bi de sabah sabah deliyle ugrastim"

"hemen geliyorum Rosé hanim, yolda trafik vardi"

reflectionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin