bugun cok mutlu bir sekilde uyanmis, tum gun boyu ayni sekilde kalmayi arzuluyordum. artik cok sıkılmıstım insanlarin bu homofobik tavirlarindan. hem ben hala hislerimden emin degildim, hatta birak hissleri ben yonelimimden bile emin degildim. sadece Jennie'nin dun bana yaptigi seyler ve bebegim diye hitap etmesi hosuma gitmisti sebepsizce. ama bu ondan hoslandigim anlamina gelir mi ki?
Rosé bu sorularla kafasini cok fazla kurcalamak yerine okula gidip neler olacagini ogrenmeyi tercih etmisti. sarisin kiz yataginda esnedikten sonra telefonu eline almis okula 1 saat kaldigini ogrenince hemen telasla yatagindan kalkarak ilk once guzel bir dus almayi dusunmustu
15 dakikaya dustan cikmis, sectigi kiyafetleri giymisti. bugun okulda serbest giyim vardi bu yuzden hic kimse ogrencilere karismayacakti. Rosé en sevdigi renk olan bebek pembesi renginde bir kombin yapmisti kendine. sacina da kurdele takmisti. birazda makyaj yaptiktan sonra tamamen hazirdi
bugun nedense heyecanliydi ayni zamanda sarisin kiz. belki de Jennie'yi gorecegi icin. onu bekleyecegini soylemisti dun, bu yuzden cok bekletmemek adina ayakkabilari giymis, onemli olan esyalarini goturdukten sonra evden cikmisti. soforu beklemesine ihtiyac bile yoktu, cunku coktan evin onundeydi zaten. bugun Rosé'nin en mutlu gunu muydu yoksa?
Rosé kafasinda ki bin tane soruyu dusunurken okula varmisti bile. bugun hava da cok guzeldi, resmen her sey 10/10 ilerliyordu. guzelce nefes alip vermis her zaman yaptigi gibi gulumsemisti.
**
Rosé'nin dusunceleri:okula girdigimde ise bu tamamen degismisti. herkes bana bakiyordu, ne yapacagimi sasirmistim. ilk once sakince uzerime bakmis acaba acik bir yer falan var mi diye kontrol ettim ama her sey gayet normaldi.
sinifima cikmak isterken buna izin vermemis koridorda ki hemen hemen herkes elinde ki yiyecek kagitlarini uzerime atarak dalga geciyordu. neye ugradigimi sasirmistim cunku boyle bir seyi neden yasadigimi da henuz bilmiyordum. gecen gun ki iki kiz beni kolumdan cekmis ve tuvalete sokmustu.
"burayi hatirladin mi cici kiz"
"ne diyorsun cekil surdan"
"aa ama cici kiz yapma boyle uzuluyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reflections
Teen Fictiontamamen eglence icin yazilmis, bol yazim yanlisi vardir ama bence okuyun derim💋💋 #chaennie semejen ukechae