Tony, son 2 gündür ark reaktörünü geliştirmek için çalışıyordu ve üstün teknolojiye sahip yapay zekası Jarvis ise ona yardım ediyordu.Tony elindeki kabloyu bir köşeye bırakıp konuşmaya başladı.
"Jarvis, sana bahsettiğim kızı hatırlıyor musun?" Demesiyle Jarvis hemen cevap verdi.
"Evet, Bay Stark. Bayan Carla'yı hatırlıyorum. Size nasıl yardımcı olabilirim.?" Jarvis'in sorusuyla Tony tek taraflı sırıttı.
"Bana onun özel hayatını araştırmanı istiyorum, ihtiyacım olan onun hangi lisede okuduğu falan değil." Dedi.
"Yani bir erkek arkadaşı ya da kız arkadaşı olup olmadığını mı araştırmamı istiyorsunuz?." Jarvis'in dediğini hemen düzeltti.
"Erkek arkadaşı olup olmadığını araştırmanı istiyorum." Dedi ve ardından konuşmaya devam etti.
"Sosyal medya hesabına baktım. Onu es geç. Diğer kayıtlı olduğu sosyal platformlardaki hesaplarına bak." Demesiyle Jarvis ona cevap vermek için konuştu.
"Bay Stark, bu sizi takipçi yapmaz mı? Böylesi, birini tanımak için tercih edilen en yanlış yol gidip konuşmayı denemelisiniz-" Tony, Jarvis'in sözünü kesti.
"Jarvis"
"Efendim Bay Stark."
"Dediğimi yap."
"Peki Bay Stark." Dedi ve Tony'nin yanında duran ekranda, Carla hakkındaki bilgileri taramaya başladı.
Tony, Carla'nın dediklerine inanmıyordu. Sevgilisi olduğunu düşünmüyordu bile ya da inanmak istemiyordu. Carla'nın sırf ona ön yargı ile yaklaştığı için ondan uzak durmak istediğini düşünüyordu yani umarım öyleydi.
"Bay Stark." Tony, Jarvis'in sesiyle düşüncelerinden uzaklaştı.
"Evet Jarvis?" Dedi merakla.
"Öncelikle Bay stark, Bayan Carla'nın hesaplarında çok nadir erkeğe rastladım, rastladığım erkeklerden biri de Harry Banner kendisi 25 yaşında ve Bayan Carla ile aynı üniversitede okumuş."
"Biliyorum, o arkadaşı. Onu geç, başka?" Dedi ve arkasındaki masaya yaslanıp ellerini önünde birleştirdi.
"Bayan Carla'nın kayıt olduğu bir sitesi var, site de bu. West lisesinin arkadaşlık sitesi." Dedi ve Jarvis ekrana Carla'nın kayıtlı olduğu siteyi yansıttı.
"Devam et." Dedi Tony siteyi incelerken.
"Bayan Carla, sitedeki sarılan bir çift fotoğrafına 3 gün önce bu yorumu yapmış. 'Aman Tanrım Emma ?! Çok tatlısınız! Yalnız olduğum için şu an 2 saniye üzüleceğim ' Bu yorumu üzerine sevgilisinin olma ihtimalinin olduğunu düşünmüyorum." Jarvis'in dedikleriyle Tony sırıttı.
"Biliyordum." Dedi ve sırıtarak yaslandığı yerden doğrulup başka bir ekrana yürümeye başladı.
"Bay Stark, araştırma yaparken bulduğum başka bir şeyde Bayan Carla son 3 günde Demir adam hakkındaki gönderileri beğeniyor. Anlaşılan sizden pek hoşnut olmuyor ama aynı zamanda size hayran olmuş diyebilirim."
Tony, yüzünde yayılan sırıtma ile cevap vericekken Jarvis tekrar konuşmaya başladı.
"Ve birde eskiden silah ihracatında olduğunuz zamanlarda Bayan Carla sizi fazlasıyla protesto etmiş. Kaçırıldığınız zamanla ilgili habere şöyle bir yorum yapmış; 'Umarım yaptığı silahları, onun-" Demesiyle Tony'nin sırıtan yüzü düştü ve hemen Jarvis'in sözünü kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I am not İron Man | Tony Stark~Robert Downey Jr.
FanficYa Tony stark İron Man olduğunu söylemeseydi ve her şeyi saklamaya çalışsaydı? o zaman ne olurdu? Kurgu İron Man 1'i kapsıyor. İyi okumalar :)