Chester bana şaşkınlıkla bakıyordu söylediğim şeyi garipsediği için durgunlaştı ancak çok geçmeden toparladı ve "pekala"diyerek arabanın gazına bastı son sürat gidiyorduk"biraz yavaşlarmısın"diye dehşet içinde sordum chester buna aldırmadan yola devam etti sonunda partiye geldiğimizde herkes mükemmel ve parıltılı giyinmiştim ancak benim üzerimde günlük bir kıyafet vardı bu nedenle fazlasıyla utanmıştım yanıma çok geçmeden mandy diye bir kız geldi üstünde ışıltı ve dikkat çekici bir elbise vardı
Mandy in kıyafeti👇👇
Janet in kıyafeti👇👇
Mandy gülümseyerek bana bakarak"sanırım biraz hazırlıksız geldin"dedi haklıydı hazırlıksız gelmiştim dürüst olarak"evet hazırlıksız geldim"gülümseyerek dediğim şey mandy i de güldürdü"kimle geldin peki"diyince dürüst olmam mı gerekiyordu yoksa yalancımı seçemedim"chester"diyince mandy in yüzü ekşidi.gün boyunca mandy le dedikodu yaptık ama yarısı chester ile ilgiliydi parti çok güzel geçiyordu mandy barmenden 2 tane içecek istemişti ben mandy e bayadır içmediğimi söylesemde dinlemedi ne kadar içtiğimizi saymamıştım kafam iyice güzel olmuştu neredeyse yere düşüp bayılacaktım ama kendimi tutmaya çalışarak içmeye devam ettim sonunda pes edip mandy e tuvalete gideceğimi söyledim hava iyice kararmıştı bunu fark edemeyecek kadar kafam güzel olmuştu tuvalet kapısına geldiğimde dayanamadım ve kusmaya başladım beni gören mandy koşarak yanıma geldi ancak başımın ağrısı hayla geçmemişti "mandy eve-"derken nefesim kesildi kızarmaya başladım kollarım kızarık ve şişti mandy korku içinde bana bakıyodu ve bir anda"Yardım edin arkadaşım fenalaştı!"derken hatırlamıştım beni sarhoş edecek şeylere alerjim vardı"M-mandy alerjim-"derken konuşamıyordum"Janet dayanman gerekiyor"fang çabuk alerjisi varmış doktora gitmesi gerekiyor alerjisi alkollü şeylereymiş çok içti"diyen mandy i kesik kesik duyuyordum bilincim kapanıyordu en son fangin korku dolu gözlerini görmüştüm"janet uyumaman gerekiyor"
Ve sesler görüntü herşey gitti gördüğum tek şey korkunç bir karanlıktı...1 hafta sonra
Bilincim yeni yeni gelirken hastane odasının florasanları gözümü alıyordu "M-mandy"sesim titrek çıkıyordu"Çok şükür janet uyandı doktoru çağırın"mandy in sesini hemen tanımıştım neşe dolu sesini korku sarmıştı"uyandımı"ve o onun lanet sesi fang in sesi gözlerim cama döndü kısa sürede doktor geldi"alerjisi tetiklemis çok içtiği için durumu krıtikti midesinde bir yağ bezesi oluşmuş bu nedenle bu kadar ağır geçirdi malesef bezeyi almazsak daha kötü şeyler olması muhtemel"diyen doktor bana üzüntüyle bakıyordu şaşkın gözlerimi fang e çevirdim"senin yüzünden...EĞER SEN O TELEFONU İSTEMESEYDIN BEN O ARABADAN İNMEYECEKTIM VE O PARTIDE OLMAYACAKTIM!"derken onunla tükürürcesine konuşuyordum dehşet dolu gözlerim fang i süzüyordu fang dolu gözleri ile"bana güven seni iyileştiricem"ona inanamayarak bakıyordum"artık ben sana güvenmiyorum fang çok geç kaldın kırdığın bardağa bir daha su koyamazsın"dikkatsizliğini ben canımla ödüyordum.ameliyat güzel geçmişti hatta 3 gün önce taburcu olmuştum şimdi ise istirahat ediyordum bir kaç dakika sonra içeriye mandy geldi "fang in annesi oğlu için odasına kız yollamış seni duyunca fang in gönlünü başkasına kaptırması için her gece odasına kız yolluyormuş"bunu duyunca şok olmuştum mandy bu güne kadar bunu neden bana söylemememışti?"hemen beni fang in odasına götür içerde kız varmı?"aceleyle üstümü değiştirmeye başladım"varmış lola diye bi kız"sinirim daha çok büyüdü ve en güzel kıyafetimi giydim sonra mandy den bana çok sade bir makyaj yapmasını istedim makyaj bitince hızla odadan çıktım mandy peşimden koşarak geliyordu 4.kata geldiğimizde"bu oda"dedi kapıyı tıklatmadan içeriye daldım fang ve lola deninen kız yan yana oturmuştu ancak lola ona çok yakındı ve onunla flört ediyordu fang in gözleri beni bulunca şaşkın bakışlarıni saklayamadı"janet?"lola zahmet edip bana baktı ona tiksinti dolu bir bakış attım ve"Çık dışarı"dedim lolaya "sanane istersem cikarim istersem çıkmam"dedi fang "lola çık dışarı şimdi sonra konuşuruz"dedi ve ayağı kalktı lola bu sırada dışarı çıktı"Neden burdasın sen nasıl benim odama gelip artistlik taslarsın? Sen kimsin janet"tepkisi beni düşündürdü gerçektende ben kimdim?"eğer charlie sizi görse ne olurdu tamam belki bu birliktelik sahte ama şuan charlie bizi birlikte sanıyo senin aklın buna basmıyomu fang?"diyince fang in beni anladığı yüzünden okunuyordu"ben özür dilerim ama senin bu şekilde içeri girmen yanlıştı"onun bu kelimesi beni güldürmüştü"neden gülüyorsun üstümde yüzümde bir şeymi var?"diyince gülmem kahkaha dönüştü"hayır ilk defa senin özür dilediğini duyuyorum da"gülmesemem büyürken kapının tıklatılmasından irkildim içeri charlie girince gülümsemem soldu fang de şaşırmış görünüyordu"oo ben sizi bölmek istememiştim ama janet lolanın fangin koynunda olduğunu öğrenmesi gerek"dedi bekle fang lolayla birliktemi olmuştu ve bana söylemememışti benim bilmediğim halde bunu charlie biliyordu!ben fang e inanamaz bir şekilde bakarken charlienin yüzünde güller açıyordu fang gözlerini ayaklarına dikince bir açıklama gelmiyeceğini anladım"fang bana baksana bi sen"dediğim anda fang bana baktı ve fang in bişey demesini beklemeden yüzüne bir tokat indirdim gözlerim dolmuştu resmen çıkmaya çabaladıkça bu bataklığa daha çok batıyordum dolu gözlerimi daha fazla tutamadım ve ağlamaya başladım hızla fang in odasından çıktım ve koşarak odama gittim yatağıma oturdum ve bu bataklığın beni daha çok içine çekmesini izlemeye başladım...
Selam kızlarr biraz gecikti ama yaz olduğu icin islerim oluyo yetiştirmeye calisiyorum ins beyenirsiniz buarada janet fang e asık oldu kıskancliklari cok fena olcak spoi olmasin ama solemek istedim bidaki bolume kadar gorusuruzzzzz❤️❤️💗😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONDAKİ IŞIK(FANGET)
FanfictionJanet×fang Güzel bir geçmişi olmayan Janet okulda bazen zorbalık görür ancak bir anda hayatı değişir fang ile tanışır ama işler daha kötüye gider aşklarının önüne ihanetler yalanlar ve oyunlar gibi bir çok şey girer bu hikaye bir ayrılık hikayesimi...