Hello to you all!
Dankjewel voor het geven van His Obsession een kans! Ik waardeer het heel erg dat je ervoor gekozen hebt om te beginnen aan mijn boek.
Even een paar belangrijke punten om te weten voor je begint met lezen >>>>
1) Dit verhaal speelt zich af in de Verenigde Staten, in New York. De hoofdpersoon (Amara) is geboren en opgetogen in New York, en de andere hoofdpersoon (Alec) is NIET geboren in de USA. Waar hij wel geboren en opgegroeid is komen jullie later achter in het verhaal :). Beiden spreken vloeiend Engels (en andere talen, you'll find out later..), maar de hoofdpersonen communiceren met elkaar in het Engels. Later als ze elkaar meer gaan ontmoeten, kunnen ze ook sommige woorden in hun eigen taal benoemen. Ze kunnen beiden dus geen woord Nederlands! Daarom gebruik ik af en toe Engelse termen, want dat is ook wat ze dus letterlijk zeggen.
2) Amara is Moslim en ook geboren en opgetogen als Moslim. Dit is een religieuze boek, waarbij religieuze woorden aan bod komen. Waar Alec in gelooft, kom je ook later achter...
3) WARNING: Er komen gevoelige onderwerpen in dit boek aan bod, zoals huiselijk geweld en misbruik van alcohol en drugs wat NIET NORMAAL IS en NIET TOEGESTAAN IS in de Islam.
4) De hoofdpersonen hebben een age gap. Het is niet zo'n hele grote leeftijdsverschil, het is echt niet dat zij 18 en hij 30 is. You'll see!
5) Hoofdpersoon (Amara) is van zichzelf vrolijk, lief, grappig en heeft een hart van goud. Soms is ze raar, like really weird, blubberig, praat enorm veel, ze praat tegen haarzelf, maar straalt vooral veel liefde uit.
6) Hoofdpersoon (Alec) is van zichzelf het compleet tegenovergestelde van Amara. Hij is brutaal, onbeschoft, grof, ongemanierd, bijna altijd boos en geïrriteerd, haat het enorm erg als hij iemand hem aanraakt (behalve door you know...) en negen van de tien keer komt hij koud en kil over. Wanneer hij Amara voor het eerst ziet, ontwikkelt hij een enorme bezitterige, beschermde en jaloerse gevoel en gedrag.
7) Alec is een professional in hacken, en werkt samen met onder andere de overheid om vrouwenhandel te stoppen, aan de hand van missies.
Ik wil jullie vragen om dit boek een kans te geven! Hopelijk vinden jullie het leuk :))!
***********************
~ Beschrijving van het boek ~
Ik kijk toe hoe een jonge vrouw met snelle passen de oude vrouw nadert en haar boodschappen opraapt, om het vervolgens in een nieuwe tas te stoppen. Met een bezorgde blik onderzoekt ze of de oude vrouw ongedeerd is. Ze linkt vervolgens haar arm met die van de oma en begeleidt haar naar de overkant, waar ik mij bevind.
Als ze beiden veilig zijn aangekomen op het voetpad, overhandigt de jonge vrouw de tas onzeker aan de oma. Het lijkt erop dat ze zeker wil weten of ze zonder problemen verder kan, en de tachtig jarige vrouw stelt haar gerust.
Mijn blik lijkt niet weg te kunnen scheuren van haar. Versteld staar ik naar de schoonheid en nemen mijn ogen haar in zich op. Nooit in mijn leven heb ik zoiets gezien. Zo mooi en anders.Haar gezicht... verschilt van anderen die door mij zijn waargenomen. Ik had waarlijk nooit versteld gestaan van iemand, geen enkele vrouw die indruk op mij kon maken. Niemand die op deze manier mijn aandacht heeft opgevangen.
Ze is prachtig zowel van binnen als van buiten. Wat ik zojuist heb gezien... hart puur van goud. Perfect.
Zo perfect voor mij.
Alles aan haar is perfect, speciaal voor mij.
Haar heerlijke natuurlijke geur dringt mijn neusgaten binnen wanneer ze me passeert. Een vleugje cherries.
Haar geur begin ik nu al verslaafd aan te raken. Cherry, een mooie bijnaam voor haar. Omdat ze van mij is.
Op dat moment werd ik gek. Dit is me niet eerder voorgekomen, en ik begrijp niet waar dit plots vandaan kwam. Er ontwikkelt zich een extreem bezitterig en beschermend gevoel in mij.
Waarom? Weet ik ook niet. Het gebeurde gewoon.
Vanaf nu is ze van mij. Mijn meisje, mijn vrouw. Elk stukje van haar heb ik geclaimd, het moment dat mijn ogen op haar vielen. Ik zal haar de mijne maken, of ze het nu wil of niet. Of ze nu meewerkt of me tegenwerkt.
Ik zal haar liefhebben, kosten wat het kost beschermen en gelukkig maken. In gedachten stippel ik mijn plan al uit terwijl ik opsta en naar mijn motor toeloop.
*************************
Veel leesplezier!!
Lots of love,
Filahhxx
JE LEEST
His Obsession
Mystery / ThrillerIk kijk toe hoe een jonge vrouw met snelle passen de oude vrouw nadert en haar boodschappen opraapt, om het vervolgens in een nieuwe tas te stoppen. Met een bezorgde blik onderzoekt ze of de oude vrouw ongedeerd is. Als ze beiden veilig zijn aangek...