36

2 week later.....
📍 camperdown high
Monday 10:34

📍 camperdown highMonday 10:34

Rihanna pov

The week at the hotel was a total disaster because me neva did ago calm c with she there.

Gia nuh badda come with the foolishness today eno.

"Ri Ri "i jump out if thoughts my one of the boy in my class calling me.

"Yeah"i answer as  i watch him walk toward me.

When he got to me he gave me a patty and a icool and say.

"Eee dawg say fi gi yuh dis"he said handing me the food.

"Weh him deh"i look around to see i see him.

"Him deh in a him classroom"i said and i tell him thanks and walking to his classroom.when i got to his classroom i saw him with his friends group.

"Hi"i said smiling to him.

"Wamp"

"Nothing mi just did miss yuh"i said hugging him and putting my head in the crock of his neck.

Him baby eno guys

"Ri why yuh cah behave yuh self"i heard deno said and i automatically know what he was talking about.

"Mi nuh like deh girl deh and she a come size up"i said

Flash back to that day

"Bitch dont try size yerr dat"i said to miss mam.

"A weh di fuck do you is like yah have man problem"

"Yeh the same man weh yuh want and cah get"i reply my voice lase with attitude.

Mi nuh why mi a stretch out the agreement mi just love problems.

"Uno shut the fuck up nuh"gia shout sounding annoyed."uno cah just avoid each other"

"I am trying but miss mam just affi see mi"i said rolling my eyes.

"Girl you a nothing mi see"she said comming in my face and i step back.

"Mouth wash cah save some a uno mouth ee way it stink and uno call uno self hot gyal lawd"i said to my self but loud enuff that she could hear.

Eww brother ewww

"Hey gyal weh say"she slap after me but miss and i punch in her nose.