1.

853 12 3
                                    

Tatile çıkacağımız için ev içinde ufak bir heyecan vardı. Özellikle annem-her tatil-çok telaş yapıyordu.

Aşağıda oturan abime "Doğan! Bavulunu hazırladın di mi?" diye sordu. Abim kafasını salladı.

"Sen, Alina? Hazırladın di mi?" dedi bana dönerek ben de anneme dönerek "Anne çok telaş yapmıyor musun? Hazırlamamış olsak odamızda olurduk burda değil. Ayrıca sen babamı uyandır kesin daha tıraş olur o!" dedim. Annem babamı tamamen aklından çıkarmış gibi koşarak babamı uyandırmaya gitti.

"Ne bu tatil merakı bu kadının ya?" dedi abim.

"Merak değil telaş gibi daha çok" dedim ve güldüm.
Oturduğumuz koltuktan kalktım ve abime döndüm "Abi ben arabaya gidiyorum geliyor musun??" dedim.
Abim yanıt vermeden kalktı ve kapıya doğru ilerledik bir elini omzuma attı bir eline valizleri aldı ve bahçedeki arabaya yürümeye başladık.

"Abi..." dedim ama diyeceğim şeyi demeli miydim emin olamadım. Fakat söz çoktan ağzımdan çıkmıştı, "Sence annemle babam boşanıcak mı?" dedim.

Abim durdu ve bana baktı.
"O nerden çıktı Alina salak mısın sen?" dedi bana.

Buruk bi şekilde gülümsedim ve devam ettim,
"Bilmiyorum bu aralar çok soğuk gibiler sanki. Belki bana öyle gelmiştir?"

Abim cebinden biraz çerez çıkarıp ağzına attı, kafasını onaylar gibi salladı ve öyle konuşmaya başladı.

"Sana öyle gelmiştir çünkü sen Selinayla dışardayken onlarda yemeğe çıktılar. Yakın tarih değil mi?"

İçim rahatlamış gibi bir nefes verdim, "Off, bilmiyorum çok paranoyağım bu aralar nedensiz.

"Belli." diyerek gülmeye başladı. O sırada arabaya vardık ve abim bagaja bavulları koydu. Oturmam için kapıyı açtı ve sonra o da oturdu.

Telefona bakıyordum. Instagrama girdim ve Selinay'ın mesaj attığını gördüm.

selinaaayyyydmrr

KANKAAA
BENDE GELİYORUM SİZLE

Selinay ile tatil planı yapıyorduk ve babam tatil gününü kesinleştirince onunda bizimle gelmesini istemiştim fakat babam kabul etmemişti. Ailesini ikna etmeye çalışıyordu. Etmiş gibi görünüyor zaten.

Ayayayay
Nasıl ikna ettin selim amcayı?

Bilmiyorum ama zaten
tatile gitmek istiyormuş
o yüzden kabul etti
galiba

İyi bari yalnız kalmam
Abimin arkadaşlarından biri oradaymış
muhtemelen benle ilgilenmez

Neyse biz yola
çıkıyoruz şimdi sizde
çıkın çabuk

Tamammmm görüşürüz

--

Kısa bi süre sonra annemle babam arabaya bindi. Abimin söylediği şeylerden sonra aralarında soğukluk varmış gibi gelmiyordu
Yola koyulduğumuzda uzun yollar beni tuttuğu için hemen uykuya daldım.

"Alina hadi kalk geldik. Alinaaa kalksana lan"

Abimin sesiydi. Yavaşça gözlerimi açtım ve arabadan indim. Otel çok büyüktü ve çok güzeldi abim elime kendi bavulunu ve benim bavulumu tutuşturup hafif tempoyla muhtemelen arkadaşı olarak bahsettiği kişiye doğru koşmaya başladı. Ben de yavaş yavaş annemleri takip ediyordum.

amore mio 'kenan yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin