3.

250 10 1
                                    

Kenan'a doğru yürürken çok uzaklaşmadan aklıma Can geldi. Koşarak Selinay'ın yanına geri döndüm. "Noldu Alina gidemedin mi?" dedi alaycı bi şekilde. Gözlerimi devirdim

"Selinay. Dinle beni şimdi. Sabah bi tane çocukla tanıştım. İsmi Can. Ya bilmiyorum belki Kenan beni kıskandırmak için yapıyor nerden bilebiliriz? Ben Can'ı bulup öyle gelicem." dedim.

Selinay parmağını şıklattı ve "Heh işte. Ama dikkat et he Kenan seni oynatmasın sakın. Yakışıklı adam sonuçta çoğu kız peşinde."
dedi.

"Yok yok. Hadi ben Can'ı bulup gelirim görüşürüz."

Canla konuşurken genelde kitap okumayı sevdiğini öğrenmiştim. Bu yüzden lobide kitap okuyor olabileceğini düşünüp doğrudan lobiye gittim. Aynı düşündüğüm gibi, Can lobide kitap okuyordu. Yanına gittim "Selaaam!"
Can beni görünce kitabı bıraktı ve "Hoşgeldin." diye karşılık verdi. Omzuna elimi koydum "Yüzmek ister misin?" dedim. Can direkt olarak ayağa kalktı ve elimi tuttu "Reddedilebilecek bir teklif değil Alina Hanım." dedi. Elini tuttum ve el ele sahile gittik. Bi gözüm çaktırmadan Kenandaydı. Selinay'ın yanına gittiğimizde Selinay ve Can'ı tanıştırdım. Can ile biraz samimi olduktan sonra hâlâ Kenan'ın ilgisini çekmediğimi fark ettim. Aklıma bir fikir geldi. Can'ı yüzü kapalı bir şekilde story atacaktım.
Can güneşlenirken fotoğrafını çektim.

Geriye sadece çaktırmadan Kenan'a bakmak kalmıştı.
Ya da storyme yanıt vermesini beklemek.

Selinayla konuşurken telefonuma bildirim geldi.

Instagram

Kenan Yıldız

Kim o çocuk
Sabah konuştuğun mu
Cevap ver acil

Kenan'ın yazdıklarını Selinay'a gösterdim.
"Oha versene ben yazcam" dedi ve bir şey dememi beklemeden telefonu elimden kaptı.

Sana ne Kenan
Sen güneş kremi sürmeye devam et

--
Selinay telefonu geri verdiğinde yazdıklarını okudum "Aynı benim gibi yazmışsın lan" dedim gülüp. O sırada Can bize döndü "Kim kime yazıyor ya?" dedi tam cevap verecekken tanıdık bir ses "Sanane bilader ikile hadi" dedi. Sesin geldiği yöne baktığımda Kenan'ı gördüm. Arkasındaki güneş Kenan'ın saçlarını daha parlak, yüz hatlarını daha keskin gösteriyordu. Can, Kenan'a döndü "Sana noluyor kardeşim?"
Kenan, Can'a doğru eğildi ve kolundan tutup kaldırdı "Sen her sevgilisi olana böyle yakınlaşıyor musun bilader kalk git şurdan" dedi sert bir şekilde.
Araya girdim "Ne sevgilisi Kenan ne diyosun?"
Kenan cevap vermedi ama Can bana ve Selinay'a bakıp "Tövbe tövbe" diyerek uzaklaştı.

"Gelsene sen benle bi" doğrudan yüzüme konuşuyordu.
"Neden geliyorum burda konuş?" dedim Kenan'a bakmadan.
Kenan Selinay'a döndü "Selinay sen gitsene Doğan'ın yanına. İskele taraflarında olacak hadi."
Selinay önce bana sonra Kenan'a bakıp "Yok ben gitmem bi yere." dedi.

"İyi o zaman." Kenan aynı dün gece yaptığı gibi yine beni tek hamlede kucağına aldı. Biraz tepinip inmeye çalışsam bile işe yaramadı.
"Rahat dur Alina." dedi yürürken. "İndir beni" dedim sert bir şekilde. Dememle indirmesi bir oldu. Kimsenin olmadığı sahilden biraz uzak bi duvarın önünde indirdi beni.
"Ne konuşcaksın çabuk hadi." dedim yüzüne bakmadan çünkü hem bana çok yakındı hem de doğrudan yüzüme bakıyordu.

amore mio 'kenan yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin