erken geldim

1K 16 1
                                    

(berdaninin gözünden hala öf mecbur )

menajerim ocalanin mesajini görünce aradım ne oldu dedim. Bu haberler ne oğlum doğru mu dedi hayir abi bilmediğin şeyler var. Sildir o haberleri dedim. Unlu bi gazeteciye ''berzan dandini cinsel organinin kalktığı haberlerinden rahatsız'' ohh derin nefes aldım bu iş de halloldu. Sahne çekerken set çalışanlarından kalkarsa montajlarız ya zaten küçük şakalarını duydum. Rojbin yanımdaydı ona bugünü daha fazla zehir etmemek icin içime attım. rojbin bana gidelim dedi. Eve geçtik ona aldıgim geceliği giymişti ağzımın suyunu topladım yanıma oturttum.

(Rojbinin gözüne geçtik)

berdanin kokusu o kadar güzeldi ki sadece kokusundan bile etkileniyordum. Yeni ilişki içinde olduğumuz iicn birbirimizin bedenlerini keşfetmeye acıktık. Bu yüzden boş bulduğumuz her dakikayı değerlendiriyorduk. Haliyle opusmeye başladık... önce parmaklarını yavaşça kilodumdan içeri soktu işaret parmağıyla beni araladı..  işaret ve orta parmağıyla dairesel hareketlerle oksuyodu. İnlemeye baslaidm orta parmağını göreve getirdi şimdi beni tatmin eden sadece kokusu değil içimde olan parmaklarıydı. Ben inledikce daha hızlı yapmaya devam etti. Elimi pantolonuna getirdim fermuarını indirdim yeterince islanmıstım içime girmesi için can atıyodummm. çıkardı üstünü hızlıca önce ucunu dokundurdu sonra yavasca içime girdi. Bu sırada üstümdeydi öpüsüyoduk ve birbirimiz için deliriyodukkk. Bi anda durdu geri çekildi kas katı kesilmisti. Neden durdun? Dedim Rojbin ben... ben geldim dedi. Donuk bi ifadeyle nasıl ?şimdi mi? Hemen mi?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

sexüel tansiyonWhere stories live. Discover now