Sabah saat 08.30,theo telefonu'nun
alarmı ile kalkmış ve sabah sporunu yapmak için sahile inmişti.Sahile indiğinde sporuna başlamadan önce esneme hareketleri yapmaya başladı.Sahilde ki güvenliğe arabasının anahtarını verip koşuya başlamıştı o sırada karşıdan shai koşarak theo'nun bulunduğu mola köşkünde ara veriyor.Theo daha koşuya başlamamıştı shai ile tanışmak istiyordu ama nasıl cümleye başlayacağını bilemiyordu.
Ama sonra kendine olan güvenini topladı ve shai'nin yanına gitti;
T:Selam! Ben Theo
S:Selam! Bende Shai
T:Sen de mi buraya spor yapmaya geliyorsun?
S:Evet! Ama ben seni hiç görmedim sen yeni mi gelmeye başladın?
T: Yok ben normalde sabah saat 06.00'da geliyorum saat 08.00'da mola köşkünde kahvaltımı yapıyorum sonra da evime gidiyorum.
S:Anladığıma göre çok sportmen birisin.Ben de o zaman seninle beraber spora başlayabilir miyim?
T:Tabi kii başlayabilirsin sen nerede oturuyorsun? Ona göre telefonla arıyım seni.
S:Tamam telefon numaram 0850 542786412
T:Tamam yarın ararım seni evin neredeydi peki?
S:Alman caddesi 5.sokak no 46
T:Ok görüşürüz!!
S:Ok görüşürüz~~~Theo'nun ağzından~~~
Çok mutluyum shai ile yarın spor yapıcaz.Shai acaba benim hakkımda ne düşünüyor? Mesaj atsam mı? Bilemedim şimdi en iyisi mesaj atayım yarın gelecek mi onu sorayım.Shai çok güzel kız ama hem fit hem de seksi.~~~Shai'nin ağzından~~~
Theo acaba mesaj atacak mı?Benden hoşlandı mı? Ben mi mesaj atsam? Yoksa onu mu beklesem? Ayyy offf kafam çok karıştı benim en iyisi ben onun bana mesaj atmasını bekliyim.
Elbet mesaj atar eğer 15 dakika içinde mesaj atmazsa ben mesaj atıcam.Ama theo da çok yakışıklı çok beğendim.
15 DAKİKA SONRA...
Theo mesaj atmıştı fakat shai duşa girdiği için mesajı görmemişti.Shai duştan çıktı hemen telefonunu eline aldı ve baktı ki theo mesaj atmış hemen açıp baktı mesajda yazıyordu ki;-Shai yarın saat 07.30'da sahilde buluşuyoruz.Bu arada gözlerin çok güzel insan o mavi gözlerin içinde boğulası geliyor.
Shai bu mesajı okuduktan sonra kocaman bir çığlık attı.BÖLÜM YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLİYORUM.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hardest To Love
RomanceBirbirine aşık olup ama birbirine ulaşamayan iki insanın büyük aşklarını anlatan bir kitap