°_Mashle_2°

31 6 7
                                    


__________________________________
___

Tepki- " Onların yanında başka erkekleri övüp direğe çarpsak? "

__________________________________________
__

Tepki için Nanawsp teşekkürler.

_____________________________________



Mash Burnedead- Bir süredir suratı asık bir şekilde seni dinliyordu ve aynı zamanda kremalı puff'unu yiyordu. Senin başkaları hakkında konuşmadan bıkmıştı ve aniden yürürken direğe çarptın! Şaşırmıştı ve aynı zamanda kıkırdıyordu!!


Lemon Irvine- Seni ne kadar istemese de dinliyordu. Kendisi gelecekteki kocası Mash'ı düşünmekle meşguldü. Söylediğin şeylere sadece onaylayarak cevap veriyordu. Mash'ı düşünmeye devam ederken sen aniden direğe çarptın! Kendisi gülmek istiyordu ama kızacağını biliyordu bu yüzden de yanakları kızarmıştı.


Finn Ames- oradan sıvışmak için bir bahaneye ihtiyacı vardı. Hiç ama hiç dinlemek istemiyordu. Bu yüzden sadece seni dinliyormuş gibi yapıp oradan sıvışacaktı. Ve sen aniden direğe çarptın! Başta şaşırdı kafanı incitmiştin elini uzatıp seni yerden kaldırdı.


Rayne Ames- Seni dinlemiyordu bile. Sadece yanında lak lak konuşuyordun. Resmen her şeyi bir duvara anlatıyordun! Sen tam ona kızacakken direğe çarptın! Ve sana bakmaya başladı. Yere düşmüştün ve kafan kızarmıştı. Sana bakıp sırıttı ve oradan tüydü!!


Lance Crown- sana can sıkıcı bir şekilde bakıyordu. Suratı kararmıştı artık seni dinlemekten lak lak konuşuyordun durmadan en sonunda tam bahane bulmuş kaçıcakken sen direğe çarptın! O da sana şaşırmış bir şekilde baktı. Tek yaptığı şey bakmaktı... Sonrada gitti zaten.


Dott Barrett- Seni hür bir dikkatle dinliyordu! Çünkü başka işi yoktu ve seninle uzun zamandır flört ediyordu. Düşündükğ eğer sohbetini hür bir dikkatle dinlerse belki ona karşı bir şeyler beslerdin? Sen direğe çarptığında acele ile yanına yaklaştı. Ve sana ışıltılı gözleriyle bakarak elini uzattı.


Abel Walker- Seni dinlediği bile yoktu. İkide bir hep offluyor pofluyordu. Bıkmıştı senden! En sonunda tam sana yeter artık diyecekken direğe çarptın. Aslında bu hoşuna gitmişti. Artık konuşmuyordun. Sen yardım istedim ama yardım etmek yerine sana güldü.


Margaret Macaron- O da aynı senin gibi diğerlerinin güçleri hakkında konuşuyordu. Sen herkesi överken o herkesi gömüyordu resmen. Herkese giçsüz olduklarını söyleyip duruyordu. Sen direğe çarptığında şaşırdı veelini uzattı sonuçta o arkadaşlarına karşı naziktir.


Abyss Razor- Bu çocuk ne kadar arkadaşı olsanda kadınların yanında rahat değildi. Senin yanındayken kızarmış bir şekilde senden mesafeli duruyordu. Sen anlatmaya devam ederken direğe çarptın! Ve ne kadar sana yardımcı olmak istese de olamazdı. Bu yüzdende sadece durumunu sordu.


Ryoh Grantz- Seni dinliyordu. Ama yinede konuştuklarını boş buluyordu. Sonuçta kendisi daha mükemmelken onu övmen gerekirdi? Sen direğe çarpınca gülümseyip elini zarif bir şekilde uzattı . Onun parlak hali karşısında gözlerin kamaştı.


Orter Madl- Tamamiyle seni hiç umursamıyordu sen sadece o nereye giderse oraya gidiyordun . Seni hiç umursamıyordu ama bu kadar fazla konuşman onun için sinir bozucuydu. Sana sinir bozucu şekilde gözleriyle baktı ve sen direğe çarptın. Bunu da uöursamayıp oradan uzaklaştı.


Kaldo Gehenna- yüzündeki sırıtışla beraber seni hiç umursamıyordu. Kafasında bazı şeyler düşünüyordu ama bunu anlayamıyordun. Sen direğe çarpınca elini uzatıp seni kaldırdıve bir işi olduğunu söyleyip oradan tüydü.

_________________________________________
_____

Bölümü yaptım ama istediğin gibi olmamış olabilir?

__________________________
__

En sonunda bir bölümün daha





Sonu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

°Mashle Tepki/Headcanons°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin