13.bölüm

49 5 4
                                    

"Nolur ben gerçekten çoooook iyiyim hem kimin klostrofobi yüzünden öldüğü görülmüş"

"Ama nefessiz kaldın y/n yarış ertelendi ama sen yarışamazsın"

"Ne?! Bunu siz mi karar vericeksiniz gerçekten"

'Hadi y/n tek yapman aura manipülasyonu'

'Siktir git Anthony'

"Evet öğretmenin olarak benim görevim senin iyiliğini korumak"

"Sikerim iyiliğinizi ya doğru dürüst kabul edersiniz ya da-"

"Ya da ne ağzınızı toplayın genç bayan hem ne yapacaksınız? "

"Bunu kullanmak istemiyorum"

"Neyi"

"Üzgünüm sadece fazla sinirliyim "

"Bana neyi kullanmak istemediğini söyle y/n"

Aizawa sensei merak ve sinir karışımı bir duygu ile bana bakıyordu

"Aizawa sensei"

"Y/n söyle dedim! "

"Benim iki özgürlüğüm var"

" Ne saçmalıyorsun y/n"

Anthony birden gülmeye başladı

'Hadi ama sana inanmayan insanlara beni gösteren yeterli'

"Hayır dedim"

Siktir bunu iç sesimle demedim

'Hadi bana müsade'

"Hayır Anthony dur! "

Aizawa sensei bana delirmişim gibi bakıyordu birden Anthony görünür oldu

"Selam bunu gerçekten yapmak istiyorudum yalan söyleyemem ben bir meleğim değili mi"

Aizawa sensei nin bakışları tarif edilemezdi ama en çokta bu ne lan der gibi bakıyordu

"Anthony yine aynı şeyi yapıyorsun insanların seni görmesi iyi değil"

"Ama kimse sana inanmıyor"

"İnanmasınlar! Off şimdi otur ve gerçekleri anlat"

"Pekala, selam ben iletici veya aracı melek kısaca anlatmak gerekirse bu gördüğün bireyin soyu kutsanmış kandan ama bu kanı sadece kadınlar kullanabilir mesela bunun babannesi kullanabiliyordu daha ilerisi yok çünkü zaten şu özgünlük saçmalığı ortaya çıkalı 80 yıl fana oldu her neyse ben aracı bir meleğim ve tanrının kutsadığı kandan gelen insanlara özgünlük iletirim ama bu kadar uzatmaktansa sadece Anthony"

"Y/n ne saçmalıyorsunuz?"

"Sensei bu ne dedi cidden bende bişey anlamadım açıklıyım şimdi kan falan bilmiyodum kesin saçmalıyor bu yine neyse kısaca anlatmak gerekirse tanrı beni kutsamış ve anladığım kadarıyla ikiden fazla bile özgünlüğüm olucak çünkü gücğmğn şu an %25 ve iki özgünlüğüm var neyse yani"

"Y/n beynim yandı"

"Hocam bakın dahada anlatmam benim ikisi %25 yapıyorsa 8 özgünlüğüm falan var uzun lafın kısası her özgünlüğüm bir meleği temsil ediyor ve Anthony ikinci özgünlüğüm olan aura kontrolünün sahibi olan melek ilk özgünlüğüm sizinde zaten bildiğiniz kutsal ağaç"

"Yani diyosunki sen tanrı tarafından kutsandın ama niye? "

"Onu bende bilmiyorum Anthony bunu gücümü %37,5 olarak kulananildiğim zaman öğreneceğimi söyledi yani 3.özgünlüğümü öğrenince"

Hawks x y/n (Smut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin