(Minho)
Sabah telefonumdan gelen bildirim sesi ile uyanmıştım. Saate baktığımda saat 5 di. İçimden küfür edip kimin yazdığına baktım, bizim gruptan gelmişti.
Genciz, yakışıklıyız, çıtırız
wolfboy
Minho
seni bekliyoz aşağıda gelsene lantvt tavşan
beni niye aşağıda bekliyonuz langymboy
dün sen gelin beni alın demedin mi aptaltvt tavşan
öyle mi dedimfoxy
evet hyung dün sen akşam yazdın söyledin gelin beni alın yarın sabah diyetvt tavşan
tamam iniyorum bekleyin biraz
Telefonu kapatıp günlük rutinlerimi hallettim, ardıdan dolabıma gidip kıyafet seçmeye başladım. Dar deri pantolon üstüne siyah tişört giydikten sonra saçlarımı hafif dağıtım cüzdan vb. eşyalarımı alıp çıktım. Hızlıca arkadaşlarımın olduğu arabaya bindim. Arabaya binip hızlı bir şekilde arkadaşlarımı inceledim. Chan sürücü koltuğunda telefonu ile uğraşıyordu Changbin ve Jeongin arkada yiyişiyorlardı. Göz devirip telefonumu çıkardım."Ooo Minho bey ne bu şıklık." Demişti Chan.
"Hiç sadece her zamanki gibi bir hastamı dışarıya çıkaracağım."
"Nereye götüreceksin?"
"Bara."
"Bar mı? Hastan kimse çok değişik bir kişiliği varmış." demişti Jeongin, diğerleride onu onaylamıştı.
"Aslında ilgimi çeken hastalardan kendisi. Kendisi Bay Hanın oğlu."
"Siktir şu pedo olan mı."
Evet o adam bir pedofili. Nerden biliyorsunuz diye sorarsanız kendi gözlerimle görmüştüm ama o zamanlar Jisung'un annesi hasta olduğundan bunları onlara söyleyememiştim, zaten sonrasında da söylemeye dilim el vermemişti.
"Aynen işin ilgin yanı çocuk 3 kişi tarafından tecavüze uğramış birisi."
O sıra Chan arabayı çalıştırıp sürmeye başlamıştı.
"O zaman sanada bu sebepten dolayı geliyordur."
"Yani sayılır ama aslında tek konu o değil. Çocuk intihar girişimde bulunmuş ama arkadaşları tarafından engellenmiş."
"Çocuk kaç yaşında."
"19."
"Daha gencecik. Kim bilir ne yapmışlardır da çocuk bu hale gelmiştir."
"Bir de işte bu tecavüzcüler sadece 3 yıl hapis cezası almış."
"Ben bu adaletin amına koyim." demişti Changbin sinirle.
"Çocuk için artık hayat siyah beyaz şeklin de, normalde bu kadar zorlu hastalarım yoktu ama bu çocuk biraz kafamı karıştıyor"
"Neyse hyung hastaneye geldik in artık" demiti Jeongin.
Ona kısa bir bakış atıp arabadan indim ve hastaneye ilerledim. Hastane ye girdiğim an kantinden kahve alıp odama çıktım. Yavaştan işilerime başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psychiatrist
General FictionHan Jisung, tecavüze uğramış 19 yaşın da bir geçti. Tecavüze uğradıktan 3 ay sonra intihar girişiminde bulunduktan sonra ailesi onu psikiyatrise göndermeye karar vermişti. Nerden bile bilirdi ki daha görmediği adamdan nefret beslerken gördüğü zaman...