Evet takipçilerim ve "takip etemeyen" ama kitabımı okuyan okurlarım,size söyleyeceklerim var,kitapimi okuyan herkese teşekkür ederim izlenme sayını arttırıyorsunuz,yorum yazanlara da, fikir bildirenlerede teşekkürumu iletirim,onları okumak bana keyif veriyor,en önemlisi kitabıma oy veren herkese de teşekkür ederim,minnetdarim,vermeyenler teşekkür beklemesin kusura bakmayın çünkü ben emek veriyorum,ve emeğimin karşıliğıni almak istiyorum,yüzde 70iniz kitabımı oylamıyorsunuz,diycemki beğenmediniz diye oy vermediniz,e peki niye izliyorsunuz?Niye kütüphanenize ekliyorsunuz??Uygulamaya sadece okumak için giriş yapanlar bilmiyor ola bilir ama biz yazarlar biliyoruz ki,kimse oy verdiğinde yazara bildirim geliyor,kimse yorum yaparsa,kütüphanesine kitabı eklerse bize bildirim geliyor,Diyeceksiniz ki @assar_fc çok değiniyor,hayır deyinmiyorum,lütfen anlayişli olun Üzgünüm adli kitabım #ciftler arasında 1ci sıradaydı 5ci sıraya geçti şimdi şuan 2ci sırada,lütfen oy verin,bir oy vermek ne kadar zorluklu bir işki?
Biliyorum benim durumumda olan bazı yazarlarda var,lütfen böyle yapmayın,benim takipçilerinden bazıları böyle,hepsi öyle değil🙂(iyikide değil)
Bana destek olan herkese teşekkür ediyorum,iyiki varsınız canlarim,
Lütfen kitabımı okuduktan sonra hiç olmasa 1 yorum,ve oy verin,
Umarım buna anlayış göstericeksiniz...umarım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐔𝐳𝐠𝐮𝐧𝐮𝐦...❤️🩹
Подростковая литератураKüçük bir iddia ile başlayan,ve AŞK'a dönüşen bir hikaye...❤️