Megosztottam a Spotiról a Belebolondulok című számomat instán és vártam egész nap, hogy Rebeka megnézze a napomat de nem nézte meg. Eszembe jutott, hogy elmegyek újra hozzájuk de Maja kivágna. Írtam többször is neki de még csak meg sem nézte. Másfél hete tiszta vagyok, kibaszott nehéz és szenvedek mint a kutya de vissza akarom kapni Rebit.
-Tóth László! - Nyílt ki a rendelő ajtaja, fel álltam a székről és bementem.
-Jó napot. - Néztem az asszisztensre majd a bent ülő orvosra.
-Jó napot, miben tudok segíteni? - Nézett rám. - Foglaljon helyet! - Mutatott a székre az asszisztens.
-Én.. - Mondtam halkan, megdörzsöltem az orrnyergemet és a cipőmet néztem. - Szóval én szeretnék bejelentkezni ide.. - Néztem fel az orvosra nehezen.
-Alkohol vagy drog függő? - Kérdezte és közben elővett egy csomó iratot amiket gondolom majd ki kell töltenem.
-Mindkettő de inkább drog.. - Mondtam halkan. Kurvára szégyelltem magam.
-Ezeket töltse ki. - Rakta elém. - Jó úton jár, fiatal ember! - Nézett rám. - Jó döntést hozott! - Mosolygott halványan. Megfogtam egy tollat és elkezdtem kitölteni az űrlapot.
* Rebeka szemszöge *
-Igen? - Vettem fel a telefonomat. Ismeretlen számról hívtak.
-Jó napot, Csorba Rebekával beszélek? - Kérdezte egy női hang.
-Igen, én vagyok. - Halkítottam le a tévét, Maja nagy szemekkel nézett rám.
-A Szent Márton magán klinikáról telefonálok. - Mondta.
-Igen? - Kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
-Csak azért telefonálok mert az ön számát adta meg Tóth László elérhetőségnek és csak gondoltam bejöhetne hozzá. - Mondta. - Mióta bent van nem volt egy látogatója sem, így nagyon nehéz lehet neki.
-Tessék? - Kérdeztem halkan. - Milyen klinika? - Kérdeztem meglepődve.
-Elvonó. - Mondta. - Szóval könnyebb lenne neki, ha lenne látogatója.
-Csak az a baj, hogy mi nem vagyunk már együtt szóval nem értem miért az én számomat adta meg.. - Mondtam halkan. Maja kíváncsian mutogatott nekem de leintettem őt.
-Mindenesetre gondolja át a látogatást. - Mondta. - Viszont hallásra!
-Viszont hallásra. - Mondtam majd a telefonom képernyőjét néztem. - Laci elvonón van. - Néztem Majára.
-Na.. Csoda. - Vont vállat majd visszahangosította a tévét. - Remélem nem akarsz bemenni hozzá.. - Vonta fel a szemöldökét ahogy fel álltam.
-Napok óta bent van és úgy tudom már másfél hete tiszta. - Néztem rá. - Meglátogatom..
-Istenem, Rebeka.. - Csapott a homlokára. - Miért kell magadat kínozni?
-A hülye drogok miatt mentünk szét és most már nincsenek képben a drogok szóval.. - Mondtam halkan.
-Jó, akkor menj aztán majd megint pánikrohamod lesz.. - Legyintett. Sóhajtva mentem a szobámba, hogy átöltözzek.
***
Leszálltam a buszról és sétáltam még pár utcát az intézetig, bevallom ideges vagyok és liftezik a gyomrom. Nem tudom jó ötlet volt-e ez. Bementem a nagy ajtón és körbe néztem, a recepcióhoz mentem ahol rám mosolygott kedveden a hölgy aki ott ült.
YOU ARE READING
JÓ KISLÁNY || Spacc FF. , Befejezett ||
Fanfiction🔥ROSSZ AKAR LENNI A JÓ KISLÁNY🔥 Rebeka az érettségi után glow up-ol egyet és az eddigi kitűnő tanuló lányból egy éjszakai bár táncosa lesz. 💋 Itt fog megismerkedni Spaccal akivel egy elég toxikus, se veled se nélküled de még is ,, ölni tudnék ért...