Ayrılık amansız gelir.

168 11 0
                                    

Her zaman mutlulukla yürüdüğüm o yolları şimdi acıyla yürüyorum çünkü; tekim yanımda o yok ..

Herkesin, yaşamın belli bir döneminde umutsuzluğa kapıldığı, kendisini karamsar, kapkaranlık gecenin ortasın da yalnız ve çaresiz hissettiği günler olmuştur. ' Amaa Zamaan
Zaman geçer, umutsuzluklar biter. Kendimizi yeniden doğmuş gibi yada ne bileyim tekrar bahar da yeşermeye başlayan ağaç gibi hissederiz. Kötü olan ne biliyor musunuz ?
Her şey yoluna girdikten bir süre sonra irili ufaklı pek çok nedenden dolayı kızmaya, sinirlenmeye başlarız.
Hava bulutlu ise yağmur yada kar yağacak diye sıkılırız ya da televizyon izlerken en heyecanlı yerinde reklam olur diye sinirleniriz .. şimdi ne acıtıyor canımı biliyor musunuz ?

Aradan 1 yıl geçmesine rağmen unutamadığım eski arkadaşım sırdaşım dostum sevgilim ..
Kaç yıl geçerse geçsin nasıl unutur insan yaşadığı güzel günleri. Unutamaz. Unutmak istesen bile yapamazsın Alışırsın yokluğuna sadece ama adını her duyduğun da hızlıca atan bi kalbin ve parlayan gözlerin senin peşini asla bırakmaz.

İşte onsuz 1. Yılım ama ben kendimi kaybedeli kaç yıl oldu bilmiyorum. Seviyomuydum unutmuşmuydum yoksa yokluğuna mı alışmıştım. Seviyordum yokluğuna bile alışamamışken unutmak çok anlamsız olurdu. Nolmuştu birden bire neden verdiği sözleri tutmadı bilmiyorum sebebini de bilmiyordum. Ama yazdığı mesajı da kendime yediremiyordum. Kim için bırakmıştı benden sonra kime gidicekti o mesajın anlamı neydi.. Ah kafam da Hala deli sorular.. Mesaj şöyleydi;

'Oluru yok bu işin ayrılmamız gerek ben seni istemiyorum ' yazıyordu mesaj da. Nasıl olmazdı oluru ? Neyim eksikdi ki benim. İç sesim girdi araya 'Senin oluruna da kamyon tekeri girsin.' Of iç ses ne saçmalıyordun sen böyle. Ne mi yazdım mesajına cevap olarak ..? Anlamı büyük ama kelime dağarcığı küçük olan kocaman bir 'Peki...'

İşte o gün o mesajdan sonra hayatım alt üst olmuştu . Güvendiğim başımı omzuna rahatça koyabildiğim adam yokdu. Sığınabilecek bi dalım, bi omuzum yokdu artık. O gün anladım hayatıma giren kimsenin kalıcı olmayacağını.

Şu 1 yıl boyunca ne zaman seni görmek istesem geçerim yatağıma uyurum sadece rüyalarım da varsın artık. Beraber kurduğumuz hayaller gibi sende hayalsin artık en zoruda bu ya. Seni hayal olarak yaşamak..

Umudun Bittiği Yer.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin