ne oluyor?

70 6 0
                                    

Oh mis gibi hava kuşlar cıvıl cıvıl ötüyorr..

Şöyle bi pencereden çıkarttım kafamı ne kadar huzurlu bir gün.. mutlu olmak için bir sürü sebep kuşlar ötüyor, arabalar trafikte, insanlar bir yerlere yetişmek için koşuşturuyor. Herkes çok meşgul ben dışında.. üzerimi değiştirip bir şeyler atıştırmak için aşağıya indim. Evet Eminde yeterince meşguldü kahvaltı için bir şeyler hazırlıyordu. Hazırladığı masa harikanın da ötesindeydi. Ben hiçbir iş yapmıyordum Emin sağolsun her işe koşturuyordu.

'' Ooo günaydın matbazel...''

'' Günaydıınn''

''hazırladığım kahvaltıyı beğenirsin umarım''

'' hayırdır içerisine zehir koyup beni öldürüp eve tek başına konmayı mı planlıyorsun ?''

'' hahah böyle haince fikirler yalnızca senden çıkardı zaten konuşmada otur''

'' neyse teşekkür edelim bari ''

'' çok mütevazisiniz bayan, dün konuşamadık anlat bakalım okulun ilk günü nasıl geçti''

''baya sıkıcıydı, herkes kendi halinde falan filan neyse ben kaçtım geç kaldım kaçıyorum görüşürüz''
dedim ve çıktım evden yine aynı maraton hayat durağa git otobüs bekle o yolu çek sonra okula var. Hadi bakalım başlatalım demode hayatımızı derken otobüs geldi bileeee..

Geldim okula sınıfın yolunu tuttum sınıfa girdim gözlerim Aslı'yı arıyordu, çünkü şu koskoca üniversitede adını bildiğim tek kişiydi. Tam tahmin ettiğim gibi aynı yerinde yalnız bir şekilde oturuyordu. Usulca yaklaştım yanınaaa

'' Naber Aslıııı'' diye bağırdım.

'' hoop kızım yavas ne bağırıyosun sağır mı var karşında''

''nasılsınn ''

'' iyiyim ''

''bende iyiyim teşekkür ederim sorduğun içinn''

''of kızım ne ukala bir şeysin sen''

'' Aaaa kesinlikleee öyle biri değilim, sana yaklaşmaya çalışıyorum işte keşke sende birazcık yardımcı olsaaan''

''inşallaaah ''dedi ve yanımdan uzaklaşarak gitti.. çok mu sıkmıştım acabaaa onu ? neyse ne merak ediyorum işte neden böyle olduğunu çok değişik bi kız bulmadan ölürsem gözüm açık giderim.

Dersler dersler.. kendimi bildim bileli nefret ediyorum şu derslerden neyse son derse girmeden çıktım, çıkarken biri bana doğru geliyor. Ukala mert

'' Selamlar Nihal hanım''

''selaam''

'' Dersin bitti mi ?''

'' Evet..''

'' iyi hadi o zaman gidiyoruz''

'' Nereye Beee''

''kahve içmeye ''

''nezaket diye bir şey yok mu sizin oralarda''

'' Ya sorsam sanki geliceksin yürü işte ''

'' benimle bi kahve içmeye ne dersiniz, çikolatada var yanında ''

'' teşekkürler ben almıyayım ''

'' hadi ama en fazla 20 dakika oturcaz ''

'' peki '' diyerekk takıldım peşine hadi hayırlısı.

Neyse okulun karşısındaki kafeye geçtik .. 2 kahve söyledikten sonra;

''Ee anlat bakalım nerden geliyosun ne okuyosun''

''İstanbul'dan geliyorum ve tiyatro okuyorum, ya sen ?''

''İzmir'den geliyorum, Avukatlık okuyorum bende''

'' Ne güzeeel''rderken masaya öküz gibi biri oturdu.

''Selam gençler, Mert buralarda şu tatlı kızla berabersin ve bizi tanıştırmıyosun'' elimden hafifçe tutup öptü ve

''merhaba güzellik, ben sefa''

Ne diyeceğimi şaşırmıştım doğrusu.

''kalkabilir miyiz Mert'' dedim hemen mert'de sağolsun kırmadı kalktık harika bi motora yaklaştı ve;

'' Atla Seni eve bırakacağım'' dedi

''binerim ama arkadan sarılmam''

'tamam'' diyerek pis pis sırıttı ..

Bindim o kadar hızlı gidiyorduki sarılmasam düşecekmişim gibi hissettim ve sarıldım mecburen .. Evin önüne kadar bıraktı . teşekkür edip iyi geceler diyerek eve çıktım. Bizim hamarat çocuk görünmüyordu ortalıkta derken sinsi sinsi kapıyı açarak ödümü patlatmayı başardı.

''o matbazel hoşgeldiniz''

''sen hep beni böyle kapıda mı ağırlayacaksın''

''beğenemediniz mi, beni bırakda şu çocuk yakışıklıymış''

''Sanane'' diyerek girdim içeriye

''daha dün bir bugün iki ne çabuk sevgili yaptınız matbazel''

''patavatsızlaşma daha fazla''

''benden hızlısı mezarda diyosun yanii''

Yastığı tutup fırlattım kafasına..

''Ahh matbazel yavas, erkeğe şiddete hayır''

''Çok konuşma da bi film koy izleyelim'' dedim ve mısır patlatmaya gittim mutfaktan seslendim

'' korku filmi olmasıııınnnn ''

''tamam '' diyerek karşılık verdi.

Aşk filmi koymuştu. Resmen dram neyse yapıcak bişey yoktu. Derken cama bi taş geldi

Emin fırladı hemen cama çıkıp aşağıya baktı ve söylendi

''Senin motorlu gelmiş ona kapı zilinin olduğunu hatırlat ''

Koştum cama gerçektende o gelmiş.. Camı açtım

'' Gelsene aşağı söyliyeceklerim var sana ''

''tamam '' dedim ve üzerime bir şeyler alarak aşağıya indim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umudun Bittiği Yer.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin