Gözden her zaman gözyaşı düşmez azizim bazen de insanlar düşer
~Nazım Hikmet~
"Komutanım yaklaşıyorlar ne yapıcaz"diyen askeri Onur'un sesiyle derin bi nefes aldı Ahmet üsteğmen.
"Bilmiyorum aslanım bilmiyorum bizi bu kadar erken bulmaları imkansız ya imkansız aklım almıyor nasıl buldular bizi bu hayvanlar"diye söylendi Ahmet.
"Mert durum ne?"
"Komutanım sayıları gittikçe artıyor.Dikkat edin komutanım sizin tarafı hedef aldılar!"dedi Mert panikle.
"Tim beni dinleyin.Durum iyi değil sağ çıkmamız kolay deil ama son nefesinize kadar çatışmaya devam duydunuzmu beni!"dedi Ahmet sanki son konuşmasını yapıyormuşçasına.Ahmet kulaklığı kapatıp yanında canından çok sevdiği birbirleri çok kez azrailin elinden kurtardığı kadim dostuna döndü."Aslan bitiyor gibi ha ne dersin"dedi dostuna.Aslan burukça ama bi o kadar da gururlu bi gülüşle arkadaşına"Öyle duruyor be dostum hakkını helal et""Helal olsun kardeşim sende helal et"
"Helal olsun dostum" diyerek dostunun omuzunu sıktı.
Bi asker için en büyük en büyük istek en büyük mutluluk şehit olmak iken arkada bırakacağı canlar varsa bi tarafı buruk oluyordu.Ahmet'in bir oğlu 1 kızı vardı ikisini de canından çok seviyordu.Hele eşi Sedef 'e öyle aşıktı ki kelimeler kifayetsiz kalıyordu.
Aslanınsa 1 kızı vardı göz bebeği hayatının anlamlarından olan kızı.Eşi Nazlı' ya ilk görüşte vurulmuştu onada Aslanın hayatını anlamlarındandı.Bir kansızın canını aldıkları sırada arkalarında duydukları sesle tam arkalarına dönücekken iki silah sesi yankılandı.Bir kurşun Aslanın tam kalbine gelirken öbür kurşun ise Ahmetin karnına gelmişti.İkiside acıyla inlerken zorla onları vuran kişiyi gördüklerinde ikisi az önce vurulmamış gibi bir daha beyinlerinden vurulmuşa dönmüşlerdi. Onları vuran kişi kardeşleri gibi gördükleri ama öyle olmayan Halit'ti.İhanetin acısını en derinlerine kadar hissederken son nefeslerini aldıklarını farkettiklerinde ikiside birbirine bakıp burukça bi tebessümün ardından ikiside aynı anda"Eşhedü anla ilahe illah"diyerek gözlerini yumdular...
Mert komutanlarına seslenmesine rağmen ses gelmeyince dürbünüyle o tarafa doğru döndüğünde 2 komutanını yerde kanlar içinde görünce acı bi feryat koptu dudaklarından.Ve bunu yapanı fark ettiğinde ise içine dinmesi imkansız bi öfke dolmuştu."Ahmet ve Aslan komutanım vuruldu ağır yaralılar acil destek nerde kaldı?"dedi sertçe.Gelmek üzere olan destek ekibini duyunca derin bi nefes verdi.Kamufle olduğu yerden hızla kalkıp sessizce Halit' in arkasına geçip onu anlının tam ortasından vurarak öldürdü.Komutanlarına baktığında ise Aslan komutanın öldüğünü fark ettiğinde göz yaşlarına engel olamadı.Ahmet komutanına baktığında onun hayla hayatta olduğunu ancak çok kan kaybettiğini gördü.Bi kaç askeri yanına çağırıp yardım istedi ve tam o sırada destek ekibi gelmişti.Bu vatan uğruna canlarını hiçe sayıp kaç kere başarıyla dönen ama bu kahramanları kimse bilmeden toprak altına giriliyorlardı.Onlar isimsiz kahramanlardı isimleri bilinmese bile onların kahramanlıkları bilinirdi.
~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~
Ahmet ağır yarasına rağmen hayatta iken Aslan ise gözlerini sonsuzluğa yummuştu.Aslan'ın ailesine şehit haberini Ahmet kendisinin vereceğini öğrenince boğazına sanki gitmesi imkansız gibi görünen bi yumru oturmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOR ALEV
Teen FictionBaban bayrak oldu dendi bana.Bayrak neydi o zaman bilmiyordum ama öğrenmiştim...