Topraktan
Yaptıklarımın bedelini ödüyordum sanırım...
Bu hayatta ne istediysem yada ne arzuladiysam her şeyi elde ettim fakat bi kızı hala elde edemedim hala elimde tutmayı beceremedim nedendir bilmiyorum ama zorla sahip olmak çok aptalcaydi ben böyleydim bencildim küçükken de böyleydim. Her zaman her istediğim olsun istedim olmuyorsa da zorlandım ve eninde sonunda elde ederdim.
Belki de bunu Melodiye zorlamadan yapmalıydim ama dedim ya ben TOPRAK YILDIRIM güzellikle veya zorla her şeyi elde etmeyi başardım ve etmeye devam edicem bu zaman alsa bile.
Sabah uyandığımda Melodi yanımda yoktu ama yazdığı mektup da her şeyi açıklamıştı
"Nedenir bilmiyorum sana şuan ne yazmam gerektiğini de bilmiyorum yada bi mektupa gerek varmıydı onu da bilmiyorum çünkü hiç bir şeyi haketmiyorsun.
Ya zorla evlendigimiz gün yada ondan sonraki zorla bana sahip olman bunlar beni belki göremedin ama çok yaraladı Toprak
Ama yinede bi şans çünkü sana hiç bir zaman boş değildim ki ben boş olsaydım ilk gece seninle yatmazdim tam bi şans veriyim sevdiğini görebiliyorum diyorum surekli bir şey çıkıyor.
Şuan neye üzüleyim ki beni sevdiğini sandığıma mı?
Yoksa istemediğim halde evli bir kadın oluşuma mi?
Bana beni sevip kıskandığını söyledin ama sen bir psikopatsin sevgilin olduğu halde takıntı haline getirdiğin biriyle nikah masasına oturacak kadar da insafsızsın. Seni boşayacgim elimden geleni yapmaya çalışacağım.Ve unutmadan senden nefret bile etmiyorum çünkü nefret de kutsal bir duygudur yakışana nefret duyulur ben seni Allah'a Havale Ediyorum.
Sevgilerimle
MELODI NAZ YILMAZ
"Okuduklarımla aklımı kaybettim resmen yani bana bi şans mı vermişti?
Bize bi şans vermisti ama ben bunu göremedim mı neydi bu
Bir sevgilim olduğu mu hayir ona asla ihanet etmedim ki Ben Melodiye aşığım kimseyle konuşmuyorum ki yanlış anlaşılmalar yüzünden bırakıp gittin mi bana nedenini sormadan
Telefonuma baktığımda Ecem in aradığını gördüm o benim eski kız arkadaşım takıntılı bi manyak evlendigimi duyunca da kesin aramak istedi ama telefonu Melodi açtığında dan aptal aptal şeyler söylemiş olmalı.
Hayır vazgeçmicem
Ve nefretini de kazanamadım ama sevgini kazanacağım
Hazır ol karım seni bulucamÇünkü bu kalbime ben bile söz geciremiyorken senden asla vazgeçemem hele ki bana hiç bir zaman boş değilken bunu yapamam
Yeniden benim olacaksın bekle ve gör
Arkadaslar yeni bölüm 1 haftaya gelcek oy vermeyi unutmayalım keyifli okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Aşk ❤️🔥🔞
RomanceIsten çıkarılan kızın patronuyla ilişkisi Kitap seks küfür dayak içerecek unsurlar bulundurabilir istemeyn okumasin